Glagoljička kulturna baština već duže vrijeme zauzima značajno mjesto u prostoru odgoja i obrazovanja, a za njeno kvalitetno izučavanje potrebni su složeni kreativni pristupi zasnovani na istraživačkom procesnom učenju, strukturiranom pretraživanju informacija te učenja kroz igru i stvaralaštvo. To se u ovom projektu nastoji postići integracijom više nastavnih predmeta, spajanjem stvarne i virtualne stvarnosti, te kreativnom korištenju IKT-a.
Ovogodišnji međunarodni eTwinning projekt Igrajmo se glagoljicom 2 nastavak je prošlogodišnjeg uspješnog projekta nagrađenog Nacionalnom oznakom kvalitete. U projekt je uključeno desetak škola iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Srbije što znači da međusobno surađuje stotinjak učenika, učitelja i stručnih suradnika. Projekt je započeo u rujnu 2022. godine te su aktivnosti predviđene sve do lipnja 2023. godine.
Osnovni cilj projekta je popularizacija glagoljičke kulturne baštine osvještavanjem važnosti kulturnog i nacionalnog identiteta i zajedničkog korijena i povezanosti slavenskih naroda. U obrazovnom smislu cilj je razvoj suvremenih kreativnih pristupa poučavanja koji potiču motivaciju za istraživanje te povezuju sadržaj s učeničkim interesima (korištenje računala, aplikacija, tableta, mobitela…). Vrlo je važna razmjena ideja u svrhu razvoja kreativnosti te konstruktivno spajanje izvorne i virtualne stvarnosti. Cilj je i upoznati učenike s mogućnostima kreativne uporabe IKT Metodom 3IKT te ih osposobiti za efikasnu primjenu aplikacija i digitalnih alata u obrazovne svrhe.
Očekuje se proširivanje znanja o galgoljičkoj kulturnoj baštini što će se provjeriti provođenjem kviza čiji će se rezultati usporediti s inicijalnom anketom. Stvaranje pozitivnog stava prema glagoljičkoj baštini te širenje svijesti o povezanosti sa susjednim narodima utvrditi će se ispitivanjem svih sudionika projekta kroz završnu anketu. Svakako će svi sudionici razviti kreativnost i upoznati se s mnogim mogućnostima i tehnikama likovnog izražavanja (likovni radovi) te kreativnog korištenja digitalnih alata i aplikacija što će pokazati njihovi gotovi digitalni uradci (videozapisi, virtualne izložbe, digitalni kolaži radova, izrada digitalnih obrazovnih igrica…). Zajednički rezultati bit će objedinjeni i predstavljenji putem e-knjige. Ovaj eTwinning projekt će imati izbornik na mrežnoj stranici Igrajmo se glagoljicom kao i na istoimenoj FB stranici.