prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

eTwinning projekt “Igrajmo se glagoljicom 2”

Ovogodišnji međunarodni eTwinning projekt “Igrajmo se glagoljicom 2” nastavak je prošlogodišnjeg uspješnog projekta nagrađenog Nacionalnom oznakom kvalitete. Autorice projekta su Irena Bando, školska knjižničarka  iz Osnovne škole Jagode Truhelke iz Osijeka i Anita Drenjančević, školska knjižničarka iz Osnovne škole Josipovac.

Glagoljička kulturna baština već duže vrijeme zauzima značajno mjesto u prostoru odgoja i obrazovanja, a za njeno kvalitetno izučavanje potrebni su složeni kreativni pristupi zasnovani na istraživačkom procesnom učenju, strukturiranom pretraživanju informacija te učenja kroz igru i stvaralaštvo. To se u ovom projektu nastoji postići integracijom više nastavnih predmeta, spajanjem stvarne i virtualne stvarnosti, te kreativnom korištenju IKT-a.

Ovogodišnji međunarodni eTwinning projekt Igrajmo se glagoljicom 2 nastavak je prošlogodišnjeg uspješnog projekta nagrađenog Nacionalnom oznakom kvalitete. U projekt je uključeno desetak škola iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Srbije što znači da međusobno surađuje stotinjak učenika, učitelja i stručnih suradnika. Projekt je započeo u rujnu 2022. godine te su aktivnosti predviđene sve do lipnja 2023. godine.

Osnovni cilj projekta je popularizacija glagoljičke kulturne baštine osvještavanjem važnosti kulturnog i nacionalnog identiteta i zajedničkog korijena i povezanosti slavenskih naroda. U obrazovnom smislu cilj je razvoj suvremenih kreativnih pristupa poučavanja koji potiču motivaciju za istraživanje te povezuju sadržaj s učeničkim interesima (korištenje računala, aplikacija, tableta, mobitela…). Vrlo je važna razmjena ideja u svrhu razvoja kreativnosti te konstruktivno spajanje izvorne i virtualne stvarnosti. Cilj je i upoznati učenike s mogućnostima kreativne uporabe IKT Metodom 3IKT te ih osposobiti za efikasnu primjenu aplikacija i digitalnih alata u obrazovne svrhe.

Očekuje se proširivanje znanja o galgoljičkoj kulturnoj baštini što će se provjeriti provođenjem kviza čiji će se rezultati usporediti s inicijalnom anketom. Stvaranje pozitivnog stava prema glagoljičkoj baštini te širenje svijesti o povezanosti sa susjednim narodima utvrditi će se ispitivanjem svih sudionika projekta kroz završnu anketu. Svakako će svi sudionici razviti kreativnost i upoznati se s mnogim mogućnostima i tehnikama likovnog izražavanja (likovni radovi) te kreativnog korištenja digitalnih alata i aplikacija što će pokazati njihovi gotovi digitalni uradci (videozapisi, virtualne izložbe, digitalni kolaži radova, izrada digitalnih obrazovnih igrica…). Zajednički rezultati bit će objedinjeni i predstavljenji putem e-knjige. Ovaj eTwinning projekt će imati izbornik na mrežnoj stranici Igrajmo se glagoljicom kao i na istoimenoj FB stranici.