Projekt je usklađen s kurikulumom i međupredmetnim temama nastavnog predmeta engleski jezik. Sve aktivnosti provodile su se tijekom nastave engleskog jezika, kao i tijekom izvannastavne aktivnosti Projektne aktivnosti malih Engleza. Cilj projekta je poticanje interesa za učenjem engleskog jezika razvijajući četiri osnovne jezične vještine (govorenje, slušanje, čitanje i pisanje na engleskom jeziku), provodeći zanimljive i djeci zabavne aktivnosti. Korištenjem raznih IKT alata htjeli su osnažiti i digitalne vještine učenika, a ujedno na kreativan način upoznati običaje i kulturu partnera. Kako se rad uglavnom provodio u timovima sastavljenim od učenika iz različitih zemalja uz koordinaciju dva učitelja, sklopljena su nova prijateljstva uz aktivno korištenje engleskog jezika. Tijekom ljeta 2020., iako na praznicima, učenici su suradnički izradili logo projekta i sudjelovali u zajedničkom natjecanju s ostalim partnerima čim je nastava počela. Učenici su izradili i video uradak u kojem su partnerima predstavili školu i grad iz kojeg dolaze.
Početkom nove školske godine obilježili su Europski dan jezika nizom različitih aktivnosti. Učenici škole su otpjevali pjesmu Bratec Martin na engleskom, talijanskom i hrvatskom jeziku. Video možete pogledati ovdje. Iako suočeni s radom na daljinu u velikom broju partnerskih škola, uspjeli su snimiti zajednički video gdje učenici pjevaju pjesmu Bratec Martin na različitim jezicima. Svi učitelji i učenici su za potrebe predstavljanja kreirali avatare korištenjem alata MojiPop. Korištenjem avatara i alata Chatterpix svi su se predstavili na engleskom jeziku. Videozapis je moguće pogledati na poveznici. Krajem rujna učitelji su organizirali prvi virtualni susret partnera na kojem su dogovorili plan rada i sve etape projekta. Posebno je zanimljiv bio prvi virtualni susret svih učenika uključenih u projekt s ciljem upoznavanja i uvježbavanja komunikacijskih vještina.
U listopadu je uslijedila prva aktivnost slušanja s razumijevanjem. Učiteljica Ozge iz Turske je tijekom webinara kolegama podijelila pisane upute za maskotu projekta, vanzemaljca Zig Zag Zoga. Učitelji su po dobivenim uputama snimili zvučni zapis opisa Zig Zag Zoga. Preslušavajući zvučni zapis učenici su nacrtali Zig Zag Zoga i tako pokazali svoju kreativnu stranu izradom vlastoručnih ili digitalnih crteža po vlastitom izboru. Učeničke radove profesorica Tina Parać sakupila je u virtualnoj izložbi koju možete vidjeti ovdje. Svaka partnerska škola izabrala je najbolji rad. Od svih izabranih radova korištenjem Geniallya napravili su Zig Zag Zog Family Tree. Svaki tim trebao je predstaviti jednog člana Zig Zag Zogove obitelji.
U sklopu projekta obilježili smo i Europski tjedan programiranja (EU Code Week) i sudjelovali u Svjetskoj aktivnosti “Outdoor Classroom Day”. Svaki tim je izradio prijedlog zastave i naziva Zig Zag Zogove planete uz korištenje alata po izboru Canva, PosterMy Wall itd.
Potom je Zig Zag Zog krenuo na virtualni put tako da su svi učenici trebali pripremiti njegov doček i osmisliti njegov boravak u svom gradu. Trebalo je predstaviti znamenitosti iz svog kraja, pripremiti tradicionalno jelo ili pak upoznati ga s jednom poznatom osobom. Način izrade i predstavljanje bilo je po vlastitom izboru, a svi radovi su bili postavljeni na zajednički Padlet. Nakon završenog putovanja suradnički su napisali priču Zig Zag Zog Travel Story koju su potom uklopili u zajedničku e- knjigu Zig Zag Zog – Travel Story.
U prosincu smo obilježili Dan invalidnih osoba i zajednički napravili plakat. Za učitelje je bio organiziran webinar stručnog usavršavanja pod nazivom “Teaching foreign language online”. Svi članovi projekta sudjelovali su u izradi kalendara za 2021. godinu.
Drugo polugodište započeli su pripremama za obilježavanje Dana sigurnijeg interneta. Zajednički smo osmislili i izradili slogan “Together for a better Internet”. Sastavili su i e-knjigu digitalnih igara za učenje engleskog jezika. Napravili su i igru Jeopardy. Svaka partnerska škola napisala je pjesmu o Zig Zag Zogu koju su predstavili u e-knjizi Lingoture Zig Zag Zog songs. Učitelji su redovito svaku aktivnost objavljivali na Facebook stranici projekta i blogu projekta. Kao krajnji rezultat učenici su izrađivali dvije mape Zig Zag Zogovog putovanja korištenjem alata PictraMap (mapa 1 i mapa 2) a samo virtualno putovanje kroz sve partnerske zemlje uklopili su u zajednički video Zig Zag Zogovog putovanja.
Važno je napomenuti da su učenici sudjelovali u radu u skupinama iz različitih zemalja uz dva učitelja voditelja. Sve njihove radove moguće je pogledati u Genially prezentaciji.
Tijekom svibnja i lipnja 2021. provodila se evaluacija projekta u kojoj su sudjelovali svi učenici, učitelji i roditelji. Projekt je pozitivno ocijenjen i svi sudionici su istakli želju za sudjelovanjem u novim eTwinning projektima i iduće školske godine. Nabrajanje svih aktivnosti trajalo bi u nedogled, stoga s ponosom dijele Wakelet kolekciju “Lingotur”e projekta koji se trenutno prijavljuje za Nacionalnu oznaku kvalitete u svim zemljama sudionicama. Po završetku projekta, za ostvarenje svih postavljenih ciljeva, a posebice usavršavanja četiriju najvažnijih jezičnih vještina, kao i izniman doprinos i aktivno sudjelovanje u eTwinning projektu svi sudionici su od dviju koordinatorica Ozge Ozalp i Melis Arda dobili priznanja.