Priču o zavičaju u Osnovnoj školi Škurinje Rijeka započeli su s pričom o jeziku. Zavičajni govor kraja je čakavština. Analizirali su zastupljenost čakavštine u RH, slušali su pjesme na čakavštini i upoznali priče o kraju, koje su napisane na čakavštini. Osmislili su i vlastiti čakavski rječnik, te istražili koliko je čakavski govor zastupljen u širim obiteljima učenika. Upoznali su priče i legende kraja, a izrađena je i knjižica recepata kraja. Učenici su i izrađivali logo grada Rijeke. Svaki je učenik nacrtao njemu najzanimljiviji dio grada i napisao kratku poruku. Zatim je napravio logo koristeći se programom BadgeMaker. Animirani lik profesora Baltazara jedan je od najpoznatijih filmskih likova nastalih u Hrvatskoj. Inspiracija scenografu za Baltazar Grad bila je upravo Rijeka, njen izgled, široki Korzo, luka u središtu grada, stare bogate zgrade. Baltazar Grad bio je inspiracija za stvaranje tonova boja, te ritma ploha na likovnim radovima. I učenici su ponešto zamolili dobrodušnog i kreativnog profesora, da bi im bilo ugodnije u gradu. U primorskom kraju rijetko pada snijeg, ali je zato bura čest gost. Prikazali su je na likovnim radovima. Rijeka sve više postaje grad u kojem se umjetnost iz zatvorenih prostora širi na ulicu. Jedan od primjera su i riječki murali. Priču o muralima započeli sU u dvorištu škole gdje se nalazi mural kojeg su oslikali učenici Škole za primijenjenu umjetnost u Rijeci. Pričali su o značenju riječi mural, i o iskustvima u susretima s njima. S obzirom na epidemiološke mjere, obilazak Rijeke i potragu za muralima ostvarili su u suradnji s roditeljima.
U Rijeci i okolici od davnina se njeguje običaj maskiranja u vremenu od blagdana Sv. Antona do Pepelnice. Svaki je učenik ponešto doznao o običajima u kraju. U okolici Rijeke posebno su poznati Halubajski zvončari. Učenicima su poslužili kao inspiracija za likovno stvaralaštvo. Opisivali su Halubajske zvončare. Riječani imaju svoje tipične izraze po kojima su prepoznatljivi: “Đir po Korzu”, “Šta da”, “Krepat ma ne molat” i “Volim grad koji teče”. Radeći u grupama pokušali su smislili priču u kojoj će koristiti jedan od navedenih tipičnih riječkih izraza. Susret s morem nezaobilazan je u kraju. Uplovilo je i u rečenice. Svatko ga je vidio na svoj način. Zaronili su u morske dubine, otkrili mnoge čarolije i naslikali ih. Na satu informatike, učenici su u programu Bojanje/Paint i 3D bojanje prikazali zavičaj. Istraživali su sportske aktivnosti na moru. Iz škole se nadaju se da su zainteresirali projektne partnere za dodatno istraživanje kraja i za posjet gradu Rijeci.