Mladi ambasadori Europskog parlamenta se nisu mogli susresti i družiti na tradicionalnom okupljanju mladih povodom Dana Europe zbog izbijanja pandemije bolesti COVID-19, pa je eTwinning platforma dobro poslužila za druženje i provedbu zajedničkih aktivnosti. Jedini koji je mogao putovati bio je medvjedić koji je tako simbolično povezao škole uključene u program i ublažio restriktivne mjere. Program “Škola ambasador Europskog parlamenta” provodi se u u Hrvatskoj od školske godine 2016./2017. Program je prve godine okupio 14 škola, a od školske godine 2020./2021. preko 60 škola sudjeluje u programu. Cilj ovog projekta je bio okupljanje škola uključenih u program na jednom mjestu. Tijekom projekta, zajednička poveznica svim školama bio je medvjedić ambasador Europskog parlamenta. Medvjedić je upoznao cijelu Lijepu Našu. Putovao je od Krka do Vukovara, od Čakovca do Vela Luke, od Metkovića do Petrinje, od Osijeka do Rovinja. U razdoblju od svibnja 2020. do lipnja 2021. proputovao je preko četiri tisuće kilometara te boravio i upoznao dvadeset i dva različita grada u Republici Hrvatskoj. Tijekom cjelogodišnjeg putovanja, posjetio je 27 “Škola ambasadora Europskog parlamenta” i družio se s ambasadorima seniorima i ambasadorima juniorima. Pritom je upoznao kulturno-povijesnu baštinu Hrvatske. Mladi su ga ambasadori ugostili u školama, mjestima, ali i upoznali s obližnjim kulturno-povijesnim i prirodno-geografskim posebnostima kraja. Kako prava učionica nema samo četiri zida, medo je posjetio i najstariji hrvatski kraljevski grad Nin, geopark Papuk te Crveno i Modro jezero. U svibnju 2021. godine se, nakon punih godinu dana, susreo u Zagrebu s osnivačicama projekta i mladim ambasadorima iz Vukovara i Krka. Tada je s Europskog trga svim projektnim partnerima uputio čestitke povodom Dana Europe i eTwinning dana.
Škole koje su ugostile medvjedića su: Srednja Škola Hrvatski Kralj Zvonimir, Gimnazija Vukovar, Gimnazija Matije Antuna Reljkovića, Vinkovci, Srednja škola Donji Miholjac, Isusovačka klasična gimnazija s pravom javnosti, Osijek, Gimnazija Matija Mesić, Sl. Brod, Ekonomsko – birotehnička škola, Sl. Brod, Srednja škola Konjščina, Srednja škola Brač, Supetar, Škola za dizajn, grafiku i održivu gradnju, Split, IV. gimnazija Marko Marulić, Split, Ekonomsko-birotehnička škola, Zadar, Gimnazija Vladimira Nazora, Zadar, Gimnazija Pula, Gimnazija Josipa Slavenskog, Čakovec, Srednja škola Čakovec, Srednja škola Vela Luka, Ekonomska i turistička škola Daruvar, Gimnazija Požega, Ekonomska škola Požega, Srednja škola Ivana Meštrovića Drniš, Srednja škola “Stjepan Ivšić” Orahovica, Gimnazija Metković, Obrtničko industrijska škola u Imotskom, Srednja škola Petrinja, Islamska gimnazija dr. Ahmeda Smajlovića, Zagreb, Srednja škola Zvane Črnje Rovinj te Ured Europskog parlamenta u Zagrebu. Škole ambasadori Europskog parlamenta (ambasadori seniori i juniori) su se povezali, međusobno predstavili, stvorili zajedničku bazu podataka i kreirali digitalne materijale o sebi i putovanju medvjedića ambasadora po cijeloj Hrvatskoj. Želja im je da medvjedić nakon upoznavanja Lijepe Naše s popuštanjem epidemiološkim mjera upozna i ostale države članice Europske unije. eTwinning projekt Medo ambasador Europskog parlamenta putuje Lijepom Našom je kod svih učenika mladih ambasadora osvijestio europsku dimenziju u obrazovanju. Promicali su europski identitet i međukulturalno razumijevanje. Također su poticali i razvijali svijest o zajedništvu. Jedna od važnijih dobrobiti ovoga projekta je i razvijanje svijesti i razumijevanje vlastitog i tuđeg kulturno-povijesnog bogatstva (upoznavanje lokalnog, regionalnog i nacionalnog identiteta) na što su autorice iznimno ponosne. Učenici ambasadori juniori, ali i njihovi profesori su tijekom ovog eTwinning projekta razvijali vlastiti identitet ponosno predstavljajući svoj kraj i pritom poštovali različitosti. Svi su zajedno osvijestili posebnosti i vrijednosti koje ih okružuju, razvijali kreativno izražavanje i kritičko mišljenje temeljeno na demokratskim i građanskim vrijednostima. Učenici i mentori su razvijali i digitalne kompetencije izrađujući digitalne sadržaje o medinim putovanjima. Rezultati su vidljivi u izrađenoj bazi podataka o svim školama sudionicima projekta (fotografije, video radovi, razglednice, zemljovid, e-knjiga, dnevnik putovanja…)
Posebno su ponosne na uključivanje novih kolega na eTwinning platformu koji su po prvi put sudjelovali u nekom eTwinning projektu. Popularizaciju eTwinninga kao najveće europske platforme za odgojno-obrazovne djelatnike te entuzijazam i rad mentorica Gordije Marijan i Nataše Vinković prepoznao je i Ured Europskog parlamenta koji ih je imenovao hrvatskim predstavnicama u radnoj skupini za nastanak i rad međunarodne eTwinning grupe “European Parliament Ambassador Schools”. Grupa je pred par mjeseci zaživjela s radom i danas okuplja starije ambasadore Europskog parlamenta iz cijele Europske unije.