Najavu za projekt možete vidjeti u projektnom videu. U ovom projektu učenike su motivirali isticanjem kako se matematika koristi u područjima kao što su tehnologija, umjetnost, priroda, glazba, znanost i kuhinja te kako je povezana s tim područjima. Na taj su način učenici povezali nastavu matematike sa svakodnevnim životom. Služeći se digitalnim alatima razvijali su svoje matematičke vještine na kreativan način. Sve aktivnosti planirali su zajedno s učenicima i nastavnicima iz partnerskih zemalja.
Cilj ovog projekta je uspostaviti odnos matematike s drugim područjima korištenjem tehnologije i digitalnih 2.0 alata. Također su razvijane vještine 21. stoljeća poput kritičkog mišljenja, kreativnosti, rješavanja problema, informatičke pismenosti, medijske pismenosti kao i različite socijalne vještine. Projektne su aktivnosti trajale od rujna prošle godine do svibnja ove godine, a zadatci su rađeni u sklopu nastave matematike, te izvannastavne aktivnosti. Projekt se odvijao u nizu etapa na način da su svaki mjesec učenici imali niz zadataka. Prvi zadatak bio je izrada projektnog loga. Svaka zemlja je odredila svoj pobjednički logo te su od njih izabrali najbolji.
Učili su o Fibonacciu, proslavili dan broja Pi, sudjelovali u EUCodeWeek, izrađivali časopise i mnoštvo drugih aktivnosti.
Kao rezultati našeg višemjesečnog rada dobili su niz zanimljivih proizvoda. Neki od njih su: