Projekt je namijenjen učenicima osnovne škole i cilj je bio poboljšati usvojenost ishoda u kurikulumu predmeta Matematika kao i povezanost sa svim ostalim predmetima i međupredmetnim temama.
Svaki je mjesec bio posvećen obilježavanju nekog datuma. Nekoliko matematičkih aktivnosti su posebno oduševile učenike. “Govoriš li matematički?” aktivnost je kojom su obilježili Europski dan jezika u rujnu te su učenici uočili da je matematički jezik jedinstven za cijeli svijet. Prevodili su zadatke iz svakodnevnih životnih situacija u matematičke zapise i obrnuto. Za Svjetski dan pošte učenici su samostalno izradili razglednice te ih poslali svim školama koje sudjeluju u projektu. Razglednice su sadržavale razne matematičke zagonetke, kriptografiju, zadatke koje su svi rješavali. Puno različitih aktivnosti se provelo u projektu, a zajednički proizvod je društvena igra čiji su kreatori sami učenici. Osmišljavali su kartice s matematičkim zadacima i pitanja vezana uz obilježene datume kroz godinu.
Kroz interaktivne i praktične aktivnosti, učenici su razvili veće zanimanje za matematiku. Uvidjeli su kako matematički pojmovi imaju primjenu u stvarnom životu, što je povećalo njihovu motivaciju za učenje. Vizualizacija i praktična primjena pokazali su se ključnim za dublje razumijevanje. Rad u međunarodnim timovima omogućio je učenicima da razvijaju vještine timskog rada, komunikacije i rješavanja problema. Ove vještine su neophodne ne samo za učenje matematike, već i za buduće obrazovanje i karijeru. Vesele se nastavku projekta i sljedeće školske godine.