Tijekom prvog dana Godišnje konferencije eTwinninga “eTwinning i Medijska pismenost: Uključiva zajednica i inovativni IKT alati”, moderatorica događanja Ida Prester, zaželjela je svima dobrodošlicu i predstavila bogat program dvodnevne konferencije. Na posebitosti i dobrobiti provođenja eTwinning projekta u pozdravnom inspirativnom govoru ukazala je mr. sc. Antonija Gladović, ravnateljica Agencije za mobilnost i programe. Predstavljanje eTwinninga, europske odgojno-obrazovna zajednice kao i načine korištenja platforme, prezentirala je Ana Pavlić, koordinatorica eTwinninga, Nacionalna služba za potporu eTwinningu, Agencija za mobilnost i programe EU.
Centralno događanje prvoga dana konferencije zasigurno je bila dodjela nagrada COMET za najbolje projekte eTwinninga u školskoj godini 2020./2021. Dodjela je upriličena kroz objavu pobjednika i predstavljanje videozapisa nagrađenih projekata u pet kategorija: predškolski odgoj i obrazovanje, niži razredi osnovne škole, viši razredi osnovne škole, gimnazije i strukovne i umjetničke škole te kroz panel razgovor. Prijave su se ocjenjivale prema sljedećim kriterijima: pedagoške inovacije i kreativnost, integracija projekta u kurikulum, suradnja među partnerskim školama, kreativna uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije, rezultati, učinak i dokumentiranje projekta. Uz nagrade COMET dodijeljene su i Europske oznake jezika (European Language Label – ELL).
Ponosni su što je projektu “Pristupačnost digitalne tehnologije osobama s posebnim potrebama” autorica Sande Šutalo iz Tehničke škole Karlovac i Sanje Pavlović Šijanović iz Gimnazije Vukovar, u kategoriji strukovne i umjetničke škole, dodijeljeno priznanje u vidu nagrade COMET. Na konferenciji je bila nazočna Sanda Šutalo, autorica pobjedničkog projekta u kategoriji strukovne i umjetničke škole. U videozapisu i panel razgovoru, sudionicima konferencije, predstavila je nagrađeni projekt, rezultate projekta a poticajnim govorim potaknule je kolege i kolegice na uključivanje u eTwinning zajednicu.
Sudjelovanje u eTwinningu donosi učenicima, nastavnicima i školi brojne prednosti poput konstruktivnih i plodonosnih suradnji, timskog rada, prilika za dijeljenja primjera dobre prakse, poznanstva i prijateljstva, stručna usavršavanja te priznanja za rad na razini lokalne zajednice i Europe.