Poučavanje o zdravlju realiziralo se nizom aktivnosti koje su bile usmjerene na tjelesno, mentalno, emocionalno i socijalno zdravlje. Naglasak je bio na sveobuhvatnom pristupu zdravlju. Usvajanje zdravih stavova, navika i ponašanja bio je jedan od temeljnih zadataka svake aktivnosti. Vodeći brigu o sebi, učenici doprinose i razvoju zdravijeg društva. Poštujući temeljne principe suvremene nastave učenike se stavljalo u poziciju aktivnog sudionika u nastavnom procesu. Često su koristio timski rad, istraživački rad, problemska nastava te suradničko učenje. Aktivnosti su bile interdisciplinarne, korelirali su se sadržaji iz različitih područja. Korištene su i znanstvene spoznaje, te su implementirane u aktivnosti. Učenici su tijekom niza aktivnosti koristili digitalne alate, te su na taj način razvijali svoje digitalne kompetencije.
Istražujući o Olimpijskim igrama i sudjelujući u Školskim olimpijskim igrama kod učenika se nastojala osvijestiti važnost bavljenja sportskim aktivnostima. Učenici su provodili istraživanja prehrambenih navika u svojoj obitelji, te izvodili zaključke o korigiranju prehrambenih navika u korist zdravlja. Priču o tjelesnim aktivnostima učenici su potvrdili uvođenjem navike svakodnevne jutarnje tjelovježbe. Istraživali su hranjive sastojke povrća te važnost uključivanja povrća u jutarnji obrok. Samostalno izrađen semafor prehrane koji se nalazi u razredu podsjetnik je na važnost pravilne prehrane. Milijuni ljudi danas umiru od gladi, dok istovremeno milijuni ljudi umiru od posljedica pretilosti. O ovom paradoksu učenici su razgovarali i izrađivali plakate o tome što konkretno oni mogu učiniti. Boja hrane govori nam koliko je hrana svježa, koje hranjive tvari sadrži, za što je korisna…Pogotovo to vrijedi za voće i povrće. U suradničkom učenju pomoću Google dokumenta učenici su proširili znanja o voću i povrću određene boje, vježbali suradnju i podučavali jedni druge. O važnosti mentalnog zdravlja govorilo se pomoću prikaza osobina pravog prijatelja i važnosti prijateljstva. Svaki je učenik je u digitalniom alatu Jamboard predstavio svoje omiljene tjelesne aktivnosti, te je tako možda potaknuo
Provođenjem ovog projekta, učenici su usvojiti osnovna znanja i vještine za odgovorno ponašanje usmjereno prema zdravlju. Na taj način doprinose očuvanju i unaprjeđenju svog tjelesnoga, mentalnoga, emocionalnoga i socijalnoga zdravlja te osiguranju i poboljšanju kvalitete života.