Priče su jedan od najučinkovitijih alata koji djeci otvaraju vidike i doprinose njihovoj osobnosti. Rukovodeći se tom činjenicom, autori projekta Emel Karafakıoğlu i İzzet Erhan zamislili su da učitelji kreiraju bajku za učenike, a učenici će je oživjeti kroz čitanje i glumu. U projektu su sudjelovale škole iz Turske, Rumunjske i Hrvatske.
Učenici su na početku projekta trebali predstaviti školu, grad i zemlju iz koje dolaze. Učenici Centra za odgoj i obrazovanje Tomislav Špoljar zajednički su kreirali kolekciju sadržaja koristeći alat Wakelet. Učenici sedmih razreda upoznali su škole i gradove partnera pomoću digitalne knjige “Putujemo s Keloglanom”. Keloglan je nacionalni turski lik koji često upada u nevolje. Sadržaji u knjizi su djelomično preuzeti s interneta, a djelomično od partnera. Rumunjsku i grad Turdu su upoznali kroz pjesmu o Turdi. Knjigu je izradila i pjesmu napisala učiteljica hrvatskog jezika Renata Kos, a učenike je jako razveselilo učenje nekoliko turskih riječi. Tijekom veljače učiteljice su napisale bajke za učenike. Učiteljica Blaženka Maltar je za svoje učenike 6. razreda napisala bajku “Prijateljstvo obasjano suncem”, a učiteljica Renata Kos je za sedmaše napisala bajku “Ana”. Tijekom ožujka i travnja učenici su uvježbavali uloge putem videopoziva jer se u to vrijeme nastava odvijala na daljinu. Tijekom svibnja učenici su se vratili u školske zgrade. Učenici šestog razreda prionuli su na izradu kostima, a sedmaši na izradu lutaka i scena. Početkom lipnja snimili su svoje predstave i predstavili ih ostalima putem YouTube kanala. Tijekom projekta korišteni su razni digitalni 2.0 alati a učenici su obogatili digitalne vještine. Za izradu kostima i lutaka korišteni su otpadni materijali pa su učenici i reciklirali. Tijekom projekta obilježili su i Dan sigurnijeg interneta, Dan osoba s Down sindromom, Dan planeta Zemlja i Majčin dan. Više o projektu možete pročitati na mrežnoj stranici projekta.