prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

eTwinning Projekt “Toward a Wellbeing Mindset”

Projekt “Toward a Wellbeing Mindset” jednogodišnji je međunarodni eTwinning projekt koji se kroz interdisciplinarni pristup bavio temom dobrobiti učenika u školi. Sudionici ovog projekta bili su učenici i nastavnici iz dvije škole iz Hrvatske (Zaprešić i Zabok), Litve, Portugala i Turske. Kroz četiri tematske cjeline, učenici su istraživali svoju fizičku, emocionalnu, socijalnu i intelektualnu dobrobit.

Prva cjelina, “Choose well today for a healthier tomorrow,” bila je posvećena fizičkoj dobrobiti. Učenici su se bavili temama poput fizičkog i mentalnog zdravlja te su izradili ebilten s člancima, savjetima i ntervjuima na engleskom, njemačkom i talijanskom jeziku. Također su organizirali različite fizičke aktivnosti koje pozitivno utječu na zdravlje. Učenici su sudjelovali u aktivnostima kao što su trekking, zumba, stolni tenis i trčanje.
Druga cjelina, “Supportive School Environment,” fokusirala se na emocionalnu dobrobit, istražujući emocionalno zdravlje učenika u školskom okruženju. Rezultat je bio brošura u kojoj su učenici opisali kako zamišljaju školu koja se brine o njihovom emocionalnom.

Socijalna dobrobit bila je tema treće cjeline pod nazivom “A Sense of Belonging.” Učenici su istraživali socijalne aspekte poput (cyber)bullyinga i inkluzije te izradili stripove i memove kako bi osvijestili problem bullying i inkluzije. “Brain Matters” je četvrta cjelina projekta koja se bavila se intelektualnom dobrobiti. Učenici su osmilili različite aktivnosti koje održavaju naš um zdravim. Također su organizirali Intellectual Challenge Day u svojim školama u sklopu kojih su isprobali te iste aktivnosti. Učenici su također sudjelovali u debati o utjecaju umjetne inteligencije na kritičko mišljenje i kreativnost.

Cilj projekta bio je razvijanje jezičnih, IKT, poduzetničkih i mekih vještina učenika. Učenici su kroz projekt razvijali svoju kreativnost izrađujući stripove, videa i digitalne uratke, kritičko mišljenje kroz istraživanje, izradu i analizu anketa te evaluaciju. Komunikacijske i suradničke vještine poticale su se radom u parovima i timovima, nacionalno i međunarodno, kroz izradu e-knjiga, diskusije na forumu i online debate. Rezultati projekta mogu se vidjeti na digitalnoj izložbi “Toward a Well-Being Mindset”.

Projekt “Toward a Wellbeing Mindset” uspješno je integrirao interdisciplinarni i višejezični pristup, omogućujući učenicima da sveobuhvatno istraže i unaprijede svoju fizičku, emocionalnu, socijalnu i intelektualnu dobrobit.