Pod vodstvom školske knjižničarke dr. sc. Anite Tufekčić te u suradnji s učiteljicama Jelenom Cvijović, Ružicom Taragdžić i nastavnicom likovne kulture Marijom Vidaković Tulić, učenici uče o značajnim likovnim umjetnicima, istražuju njihove stilove te stvaraju vlastita umjetnička djela inspirirana njihovim radovima.
Projekt je započeo istraživanjem Henrija Matissea, pionira fovizma, čiji su radovi nadahnuli učenike 2. c i 5. a razreda na kreiranje kolaža u tehnici crtanja škarama, inspiriranih njegovim djelima Mimoza i La Vis. Učenici su se zatim upoznali s orfizmom kroz rad francuskog slikara Roberta Delaunaya, stvarajući slike bogate osnovnim i izvedenim bojama.
Posebno su se istaknuli radovi nadahnuti američkim pop-art umjetnikom Jamesom Rizzijem, gdje su učenici 3. a izradili šarene gradove iz mašte, te austrijskom umjetnicom Rosinom Wachtmeister, čiji su motivi mačaka bili inspiracija za kreativne radove u tehnici pastela i vodenih boja. Također, izrađivali su agamograf inspiriran izraelskim kiparom i eksperimentalnim umjetnikom Yaacovom Agamom s motivima svoje najdraže slikovnice iz djetinjstva.
U prosincu su učenici 3. a istraživali djelo Alme Thomas, pionirke afroameričke apstrakcije, te su inspirirani njenim mozaik-stilom izrađivali blagdanske čestitke s motivom čizmice svetog Nikole. U studenom su učenici 2. c otkrili bogatstvo gotike i renesanse kroz rad dubrovačkog umjetnika Lovre Dobričevića, stvarajući likovne radove inspirirane njegovim poliptisima.
Kroz ovaj projekt učenici ne samo što razvijaju svoju kreativnost i likovne vještine već stječu dublje razumijevanje umjetničkih pravaca, stilova i tehnika, ali se i upoznavaju s kulturnom baštinom i suvremenim umjetničkim izričajem. Izloženi radovi svjedoče o njihovoj maštovitosti, predanosti i ljubavi prema umjetnosti.
Projekt će završiti u lipnju kada nas očekuje završna izložba, a prije toga još nekoliko novih umjetničkih djela slavnih poznatih umjetnika koje će učenici upoznati u travnju i svibnju.