Tako je četvrta aktivnost bila u znaku izrade edukativnih materijala na temu osnovnih pravila ponašanja u virtualnoj komunikaciji, ali i na internetu uopće. Svrha joj je osvijestiti i educirati učenike o odgovornom korištenju internetskih usluga, izgradnji digitalnoga identiteta, ali i pravilima virtualne komunikacije. Učenici su u vremenskome periodu od tjedan dana radom u skupinama osmišljavali digitalne materijale u različitim digitalnima alatima s ciljem isticanja ključnih informacija o zadanoj temi. Ističu ponuđene teme: e-sigurnost, mrežni bonton, zaštita privatnosti, intelektualno vlasništvo i digitalno građanstvo. Stvoreni materijali objavljivani su na zajedničkoj lokaciji gdje su, osim naziva teme i popisa članova skupine, imenovali i naziv korištenog digitalnog alata od kojih izdvajaju: Canva, Buncee, Prezi, Power Point i Sway. Osim već, njima dobro poznatim digitalnim alatima, učenici su otkrivali mogućnosti nekih novih, a rezultat su grafički kreativno osmišljeni radovi s pomno osmišljenim sadržajem koji prate zadanu temu. U istraživačkom su dijelu pretraživali tiskane i mrežne izvore koje su predstavili u radovima. Na taj su način još jednom iskoristili ranije stečeno znanje o autorskim pravima. Naime, učenici su prethodno upoznati s načinima pravilnoga navođenja izvora u čemu im je pomogao videozapis naziva “Citiraj i pravilno preuzimaj” koji je osmišljen za potrebe projekta. Također, u sklopu teme intelektualnog vlasništva saznali su više o pojmu autorskoga prava i razlikovanju vrsta Creative Commons licenci. Svi se materijali tematski uklapaju u područje medijske pismenosti, a nastali će radovi zasigurno koristiti i drugim učenicima, ali i njihovim nastavnicima u svrhu medijskoga opismenjavanja.
Učenici (njih 31) projektom će poboljšati IKT vještine, komunikacijske vještine, učit će kako biti tolerantni, kako raditi timski, a ujedno će razvijati empatiju. Projekt su inicirale Sanda Šutalo (profesorica računalstva iz Tehničke škole Karlovac) i Sanja Pavlović Šijanović (profesorica informatike i računalstva iz Gimnazije Vukovar), a kao suradnice u projektu sudjeluju i Sanda Tomac Lovasić (profesorica engleskoga jezika iz Tehničke škole Karlovac) i Maja Sokač (profesorica hrvatskoga jezika iz Gimnazije Karlovac).
Učeničke radove možete pogledati ovdje.