Surađujući s partnerima iz drugih država i učeći kroz igru, učenici su razvijali ključne kompetencije i upoznali značenje i važnost bita. Učenike smo željeli od rane dobi potaknuti na sigurno i kreativno korištenje računala i interneta. Stvaranjem privlačnog okruženja nastojali smo preobraziti iskustvo učenja naših učenika, zaintrigirati ih i razvijati vještine uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije korištenjem Web 2.0 alata i alata za proširenu stvarnost.
Prva je aktivnost obuhvaćala upoznavanje partnerskih škola i provedbu inicijalnog upitnika. Drugi je zadatak bio kreiranje loga projekta i biranje najboljeg loga između učeničkih radova partnerskih škola. Na TwinSpace forumu dogovorili smo pravila, a glasovali smo pomoću Tricider alata. Učenici su potaknuti na upoznavanje binarnog zapisa pomoću infografike napravljene alatom Canva. Početkom prosinca 2016. godine eTwinneri su predstavili projekt učenicima i razrednicama četvrtih i trećih razreda.
Tijekom prosinca 2016. surađivali smo na zadatku nazvanom Code Bucket Challenge. Kreirali smo međunarodne timove učenika. Svaka škola podijelila je učenike u četiri tima s nazivima KiloByteTeam, MegaByteTeam, GigaByteTeam i TeraByteTeam. Svaki je tim pripremio četiri zadatka za istoimene timove učenika iz partnerskih škola i postavio ih na zajedničkom Cacoo dijagramu. Zatim smo rješavali izazove koje su za nas pripremili partneri. Radom na ovom zadatku učenici su upoznali binarni zapis, Morseov kod, QR kod i bitmape. Kreirali smo i Symbaloo webmix. eTwinneri su izradili novogodišnju čestitku pri čemu su koristili binarni zapis, Morseov kod, QR kod i bitmape.
Tijekom siječnja i veljače 2017. godine učenici su upoznati s proširenom stvarnošću i alatom Aurasma. Učenici su napravili animacije programom FotoMorph. Teme su bile vezane uz našu školu (Vladimir Nazor, Feštetići), a povodom Dana sigurnijeg interneta osvrnuli smo se na problematiku objavljivanja fotografija na internetu i digitalne tragove. Učiteljica je pripremila motivirajući primjer, auru o međimurskom konju. Učenici su upoznati s osnovnim mogućnostima Aurasme u kojoj su kreirali aure. Napravljeni su vodiči s uputama za pregledavanje auri.
Krajem ožujka 2017. u školi je održana druga po redu prezentacija projekta. Učenicima trećih i četvrtih razreda, učiteljicama i pedagoginji predstavljene su aktivnosti provedene od prosinca 2016. do kraja veljače 2017. godine.
Tijekom ožujka i travnja radili smo na zajedničkoj priči „Planet Zero-One“. Ilustracije priče učenici su napravili u programu IrfanView. Na pripremi priče škole su surađivale pomoću RealTimeBoarda, a priča je objavljena kao e-knjiga. Početkom lipnja 2017. eTwinneri su iznenadili svoje razrednice i knjižničarku darovavši im tiskane priče.
Krajem travnja počeli smo izradu online igri i napravili Kahoot! kvizove na hrvatskom i engleskom jeziku. U alatu ProProfsBrainGames napravili smo igre vješala, osmosmjerku i puzzle. Nekoliko je učenika napravilo puzzle s logoima koje su napravili učenici iz Grčke i Turske te su ih samostalno objavili na projektnom dnevniku.
Posebno zanimljivi bili su eTwinning Live Eventi, online događanja realizirana pomoću Adobe Connecta tijekom kojih su učenici iz Grčke, Turske i Hrvatske zajedno igrali Kahoot! kviz „Zero-One“. Ovaj kviz nastao je uslijed suradnje svih pet škola, svaka je pripremila po tri pitanja za zajednički kviz. Tijekom ovih online susreta uz igru smo provjerili znanje učenika i odlično se zabavili.
Evaluaciju projekta proveli smo pomoću SurveyMonkey upitnika za učenike i učiteljice. Prilikom Dana škole 13. lipnja 2017. godine eTwinnerima su podijeljene projektne kartice s pregledom aktivnosti.
Projekt su pokrenule učiteljice Iva Naranđa i Georgia Lascaris iz Grčke, a odmah su se pridružile Irene Papadopetraki iz Grčke i učiteljice Bilge Varel i Elif Gençosmanoğlu iz Turske. Detaljnije o projektu i učeničke radove možete pogledati na mrežnim stranicama Osnovne škole Vladimira Nazora Pribislavec i TwinSpaceu.