U prošloj školskoj godini uključivanjem u eTwinning projekt “Sigurnim korakom u školu 1” učenici su upoznali još jednu dimenziju suradnje s drugim školama. To im se jako svidjelo i ove školske godine su odlučili nastaviti suradnju u tom projektu i još su se priključili novim projektima. Učiteljica je pronašla projekte za koje je smatrala da bi učenicima odgovarali i nakon što je dobila privolu od učenika i roditelja, uključili su se. Svi učenici jako uživaju u radu za projekte i vesele im se. Posebno ih vesele zajedničke aktivnosti svih sudionika, video konferencije, gledanje i ocjenjivanje radova učenika iz drugih škola na istu temu ali i sve ostale aktivnosti. Tako su se u projektu “EU Code week” učenici prvi put upoznali s programiranjem bez računala, kodiranjem i sortiranjem mreža. Neizmjerno ih je veselilo pisanje kodiranih poruka i dešifriranje istih. Projekt “Na putu dobrote 2” su s oduševljenjem prihvatili jer su i do sada nastojali biti na svom putu dobrote, prepoznati potrebe drugih i pomoći koliko je u njihovoj moći. Međutim, sada su to radili kao aktivnosti projekta. S radošću su svakodnevno u vrijeme Došašća ispisivali dobra djela i dijelili ih s prijateljima shvaćajući kako je malo potrebno za usrećiti druge. Skupljali su hranu i potrepštine za napuštene pse i mačke u azilu, ali i za ljude u potrebi. Pismima i poklonima su razveselili nove prijatelje u Petrinji. Skupljali su plastične čepove za skupe lijekove. Na kraju nastavne godine će novce od prodaje rječnika dubrovačkih riječi Moj dubrovački rječnik uplatiti za pomoć u liječenju nekog bolesnog djeteta. Kad su učenici dobili tablete neizmjerno su se veselili što će se moći okušati u digitalnim alatima i to prikazati kao aktivnosti u projektu “Webučionica 2.0”. Učenici su se okušali i u WordArtu i u kreiranju božićnih virtualnih čestitki (Greetings island), te radom u Canvi. “Uz čitanje riječi rastu” je također omiljeni projekt u ovom razrednom odjelu gdje se njeguje čitanje, pripovijedanje i stvaranje priča. Kako su ovi učenici i mali čuvari baštine, najviše vole slušati i pripovijedati već pomalo zaboravljene priče i legende iz dubrovačkog kraja kojih je zaista pregršt. I za kraj, projekt s kojim je sve krenulo, a koji objedinjuje sve već rečeno, projekt “Sigurnim korakom u školu 2”. U sklopu projekta je najviše interakcije i međusobne suradnje jer on obuhvaća uglavnom učenike drugih razreda. Tako su teme i interesi svih sudionika projekta slični. Osim generalne suradnje svih sudionika projekta pojavljuju se pojedinačne suradnje, a ove godine im je posebno draga ona s jednom školom iz Zagreba i učiteljicom Ivom. S nestrpljenjem očekuju susret, pa makar i onaj virtualni. Uz sve ovo učenici 2. c su vrijedni čuvari baštine i sudionici svoga projekta “Priče oko popreta” (koji nije eTwinning projekt). U sklopu projekta učenici su uspjeli unatoč izazovnim vremenima pripremiti i izdati “Moj dubrovački rječnik”. Riječ je o rječniku u koji će svako dijete uz već ponuđene riječi koje su pronašli i ilustrirali učenici 2. c razreda, moći upisati riječi koje samo želi sačuvati od zaborava i na taj način i samo postati aktivni čuvar baštine i nasljeđa.
eTwinning projekti u 2. c razredu Osnovne škole Lapad
Učenici 2. c razreda Osnovne škole Lapad iz Dubrovnika i učiteljica Gordana Rokolj vole stvaranje novih poznanstava, suradnju i razmjenu iskustava .Tako 2. c razred u školskoj godini 2020./2021. radi na sljedećim eTwinning projektima: “Sigurnim korakom u školu 2″, 2EU Code week”, “Uz čitanje riječi rastu”, “Na putu dobrote 2” i “Webučionica 2.0”.