Nakon završetka kampanje objavljen je pregled aktivnosti i istaknuti su najbolji radovi. Među istaknutim radovima nalaze se dva postera koja su napravili učenici osmog razreda u alatu Canva: eTwinning Galaxy (eTwinning galaksija) i How to spot fake news (Kako uočiti lažne vijesti).
U proslavi Dana eTwinninga sudjelovali su učenici sedmog i osmog razreda, polaznici izborne nastave informatike. Učenici osmog razreda sudjelovali su u aktivnostima organiziranima unutar eTwinning grupe Spring Campaign 2019 te putovali kroz virtualnu eTwinning galaksiju i njenih pet planeta: Planet ljudskih prava, Planet prava i donošenja odluka, Planet okoliša, Planet medija i Planet povijesti.
- Planet ljudskih prava
Učenici su raspravljali o riječima koje povezuju s ljudskim pravima, demokracijom i demokratskim sudjelovanjem te svoje odgovore dodali na AnswerGarden.
- Planet prava i donošenje odluka
Učenici su raspravljali o tri pravila koja bi željeli vidjeti u idealnoj eTwinning galaksiji: tri stvari koje svatko smije učiniti, tri stvari koje je zabranjeno raditi i tri stvari koje svatko mora učiniti, te ih dodali među pravila predložena iz drugih škola i glasovali u anketi.
- Planet okoliša
Učenici su upoznali osnove 17 ciljeva održivog razvoja. Kao prioritet za eTwinning galaksiju naši učenici su glasovali za cilj ravnopravnost spolova i kreirali poster na ovu temu u alatu Canva.
- Planet medija
Učenici su od ranije upoznati s temom lažnih vijesti i kako biti kritički čitatelj, a sada su izradili poster u alatu Canva Kako uočiti lažne vijesti.
- Planet povijesti
Učenici su raspravljali i odabrali tri pridjeva svoje idealne eTwinning galaksije. Zajedno su izradili poster u alatu Canva.
Provedene aktivnosti podijelili smo u eTwinning grupi Spring Campaign 2019 na TwinBoardu eTwinning Day 2019 te sa partnerima iz projekata Electronic Waste Around Us i I am e-Safe What About You?. Učenici sedmog razreda izradili su čestitke eTwinningu koje smo izložili na panou u informatičkoj učionici.
Učenike je kroz aktivnosti vodila učiteljica informatike Iva Naranđa.