Povodom eTwinning tjedna učenici koji polaze izbornu nastavu informatike i dodatnu nastavu engleskog jezika pripremili su materijale za pano u holu škole uz koje su izloženi i likovni radovi učenika napravljeni u sklopu aktivnosti na projektu. Na satovima razrednika učenici četvrtih razreda upoznati su s eTwinningom – zajednicom za škole u Europi, te im je predstavljen projekt “Sustainable energy – clean energy for the future”. Budući da je projekt još aktivan, prezentirane su dosadašnje aktivnosti te najavljene planirane aktivnosti.
Cilj projekta „Sustainable energy – clean energy for the future“ je promovirati važnosti korištenja obnovljivih izvora energije (Sunce, voda, vjetar i biomasa), dijeliti informacije o obnovljivim izvorima energije, objasniti i približiti osnove održive energije na jednostavan i lako razumljiv način. Učenici koji sudjeluju u projektu će osim upoznavanja obnovljivih izvora energije naučiti koristiti neke Web 2.0 alate. Kako svi materijali trebaju biti na engleskom jeziku, rad na projektu dobro će doći i za unaprjeđenje znanja engleskog jezika, s naglaskom na izrazima vezanim za obnovljive izvore energije. U prvom koraku projekta učenici istražuju korištenje obnovljivih izvora energije s posebnim naglaskom na mogućnosti korištenja u svojoj državi te izrađuju članke, prezentacije i druge materijale kojima će na jednostavan i lako razumljiv način objasniti korištenje obnovljivih izvora energije. Drugi korak je provedba online ankete o tome koliko ljudi znaju o održivoj energiji pri čemu će se koristiti ista pitanja u svakoj državi sudionici projekta te će se usporediti rezultati. Treći korak je posvećen temi voda kako bi se obilježila Međunarodna godina suradnje na području voda 2013. Učenici će izraditi edukativne članke, postere ili prezentacije te edukativno-zabavne materijale kao što su kvizovi i online igre. Kvizove i igre će rješavati učenici iz drugih država.
Očekivani rezultati su kreativni obrazovni materijali za daljnje korištenje u obrazovanju za okoliš i podizanje svijesti o važnosti održive energije. Sudjelovanje u ovakvim međunarodnim projektima od višestruke je koristi za učenike i učitelje te eTwinning projekte smatraju korisnom nadopunom nastavnih sadržaja predviđenih nastavnim planom i programom. Projektni tim se nada da je uspio zainteresirati učenike i učitelje za sudjelovanje u eTwinning projektima te da će i iduće školske godine surađivati s partnerima iz Europe na nekim novim projektima.
Više o uključenosti škole u projekt moguće je pročitati na web stranicama škole: ETWINNING TJEDAN 2013. U OŠ VLADIMIRA NAZORA, PRIBISLAVEC