Od rujna do studenog učenici posebnog razrednog odjela sudjelovali su u projektu „H2O – the liquid of life“. Učenici su učili o svojstvima vode, istraživali zanimljive činjenice, igrali online igre i izvodili pokuse. Predstavili su neke vodene površine u svome kraju i proučili za što se sve voda koristi. Na kraju su napisali poučnu priču o putovanju kapljice vode.
Drugi projekt u kojem su sudjelovali, od ožujka do lipnja, je „Olympic Games 2024“. Učenici su se upoznali s olimpijskim vrijednostima i sportovima. Osmislili su maskotu igara i predstavili jednog olimpijca iz svog grada. Pokazali su kako se vježba taekwondo i pisali priču o olimpijskom plamenu koji putuje Europom. Igrali su Kahoot kviz o manje poznatim činjenicama o Igrama.
Autorice oba projekta, u kojem su sudjelovale škole iz brojnih europskih zemalja, su nastavnica Ewelina Kusiak iz Poljske i Rocio Gonzalez iz Španjolske s kojima već niz godina surađujemo. Škola provodi i Erasmsu+ KA1 projekt „Rastimo zajedno“, sufinanciran sredstvima Europske unije. Kao rezultat mobilnosti, tijekom proljeća su provedena dva eTwinning projekta čiji su autori učitelji škole.
Projekt „Kids go green“, autorica Ivone Mijoč i Minttu Ollila, je proveden u suradnji sa školom Ymmerstan koulu iz Finske, koja je bila domaćin mobilnosti, i Dominicas Aranda iz Španjolske. U projektu su sudjelovale i učiteljice Josipa Lizatović i Zorana Litović Živaljic. Projektne teme su ekologija i volontiranje. U aktivnostima su sudjelovali učenici PRO A i 5. b razreda. Nakon predstavljanja svojih razreda drugim sudionicima projekta, učenici su promišljali o ekološkim problemima u svojim gradovima i kako oni mogu doprinijeti rješavanju tih problema. Rezultat promišljanja je zajednička eko priča.
„Split“ and connect naziv je eTwinning projekta koji se provodi u suradnji sa školom Muratpasa Bilim Ve Sanat Merkezi iz Antalye. Osmislile su ga učiteljice Anita Belak Bumbak, Bruna Cvjetković i Vedrana Sočo, a u projektu aktivno sudjeluje učiteljica Jelena Cvrlje. U projektne aktivnosti su uključeni potencijalno daroviti i zainteresirani učenici okupljeni u grupama izvannastavnih aktivnosti Mali povjesničari, Mali vodiči, Mali poligloti te učenici 2. b razreda. Aktivnosti su osmišljene i provođene kako bi se na kreativan, kognitivno poticajan, ali i zabavan način, istražila i dodatno upoznala zavičajna kulturno-povijesna baština kao i nove kulture i običaji. Planirane su u etapama: Putovanje kroz vrijeme, Tradicionalne igre, Prošlost u sadašnjosti i Izrada suvenira. Traženjem informacija iz različitih izvora potiče se interes za STEAM područje. Projekt je osmišljen kao potpora za poboljšanje vještina darovitih i potencijalno darovitih učenika, ali i profesionalnih kompetencija učitelja u radu s darovitim učenicima. Docendo discimus!