U samom su projektu sudjelovali učenici i nastavnici iz Jordana, Litve, Portugala, Španjolske, Turske i Hrvatske kao koordinatora projekta. Čokoladi su pristupili s povijesnog, geografskog, ekološkog, socijalnog, etičkog i psihološkog aspekta. Istraživali su “čokoladne” teme i uz pomoć digitalnih alata zajedno stvarali na engleskom, njemačkom i talijanskom jeziku. Baveći se čokoladom, učenici su učili o svjetskoj i europskoj kulturno-povijesnoj baštini.
Projekt su započeli predstavljanjem koje nije bilo obično predstavljanje, već “čokoladno” – “Chocolate me”. Zatim suse bacili na posao izradom raskošnih i šarolikih dizajna u alatu WordArt te kratkih stripova o davnoj povijesti otkrića kakaovca, koji su se povezali u zajedničku e-knjigu pod nazivom “The Story of chocolate”. Uslijedio je malo zahtjevniji zadatak, a to je bila izrada video prezentacija o čitavom procesu nastanka čokolade “Bean to bar”, u kojima su učenici pokazali svoje prezentacijske vještine i obogatili svoj vokabular.
Između ostalog, dotakli su se i teme zdravog odnosa sa čokoladom te o njenim negativnim i pozitivnim učincima na zdravlje i tijelo, a promovirali su takav odnos putem “čokoladnog” manifesta u obliku digitalnog plakata kao i organizacijom prvog plogginga u Hrvatskoj. Nisu zaboravili niti hrvatske čokoladne brandove, njihovu povijest i proizvode kao niti čokoladne recepte. Naposljetku su se pozabavili jednom jako ozbiljnom temom, temom održivosti proizvodnje čokolade, Bitter Sweet Chocolate. Nakon što su odgledali različite dokumentarce o proizvodnji kakaovca, učenici su u međunarodnim timovima na Zoomu planirali kampanje kojima žele osvijestiti važnost etične proizvodnje čokolade.
U sklopu projekta, učenici su obilježili razne važne među kojima su i početak nove godine i Valentinovo. Novu godinu su započeli izradom kalendara ukrašenim raznolikim citatima o čokoladi. Uoči Valentinova zadatak je bio pjesnički se izraziti putem haiku pjesama, koje su spojile ljubav i čokoladu na vrlo simpatičan i maštovit način.
Svi se navedeni radovi, a i mnogi drugi mogu vidjeti na hodnicima škole kao i na online izložbi, Chocolate – to eat or not to eat. Svim ovim aktivnostima i uradcima izgradili su jači leksik i kroz atraktivnu, učenicima blisku temu, naučili štošta novo. Uz to su popratili i radove učenika drugih zemalja, uzeli u obzir njihova razmišljanja i stavove te upoznali njihov odnos prema čokoladi.