Povodom Svjetskog dana hrane, učenici 4. a razreda s učiteljicom Anom Ćaleta, u okviru eTwinning projekta “Sigurnim korakom u školu 4”, kodirali su izvanmrežno različite prikaze hrane. Nakon izrađenih predložaka, samostalno su kreirali nove kodove jedni drugima, radeći u parovima. Učenici 1. i 3. razreda PŠ Vedrine izradili su s učiteljicom Sandrom Klapež likove iz videoigrica koristeći program Pixel Art.
Učenici 4. a, na satu Informatike, s učiteljem Lukom Roguljićem, oživjeli su stare računalne igre kao što su: SUPER MARIO, PACMAN, TETRIS, MINESWEEPAER, POKEMON… Radove su stavili na zajednički Padlet objavljen u FB grupi EU Code Week Teachers. Učenici i učitelji motivirani su idejom koju prenose sa službenih stranica EU Code Week-a:
‘’Zašto biste trebali uvesti programiranje u svoj razred?
Kakve koristi mogu imati vaši učenici od programiranja? Što dobivate vi kao nastavnik?
Smatramo da osnovna pismenost svake osobe u digitalnom dobu mora uključivati razumijevanje programiranja i razvoj ključnih kompetencija povezanih s računalnim razmišljanjem, kao što su rješavanje problema, suradnja i analitičke vještine.
Učenje programiranja može osnažiti vaše učenike da postanu predvodnici u digitalno kompetentnom društvu, da bolje razumiju svijet koji ih okružuje te im pružiti bolje šanse da uspiju u osobnim i profesionalnim životima.
Pružajući školama i nastavnicima mogućnosti za besplatan stručni razvoj, nastavne materijale, stavljajući pred njih međunarodne izazove i nudeći im priliku za razmjenu, Tjedan programiranja svim učenicima nudi mogućnost da naprave prve korake kao digitalni stvaratelji.’’
I ovaj tjedan učenicima je bio jako zanimljiv. Radili su aktivnosti koje ih potiču da nauče nešto više o tehnologiji i programiranju koje je kreativno, zanimljivo i zabavno kao i mnogim učenicima širom Europe. Učenici su i ove godine dobili certifikate za svoj rad.