Učenici od 1. a, 1. k, 2. a, 2. c, 2. k, 3. a, 3.c i 3. k razreda sudjelovali su u aktivnosti pod nazivom: „Kodiraj svoje osjećaje!“, koju su zajedno vodile nastavnice informatike Martina Jukić, Maša Budimski Voloder i školska knjižničarka dr. sc. Anita Tufekčić. Učenici su “čitali” kod slike kako bi kreirali i riješili zagonetke koje ukazuju na emocije. Dok su bojali kodove koji odgovaraju pikselima slike otkrivali su digitaliziranu sliku. Svaka digitalizirana slika koja je bila stvorena odgovarala je emociji, koju su učenici morali imenovati. Nakon što završili s radom na papiru uslijedio je online rad na tabletu u programu.
Učenici 4. a i 4. c te 5. a i 5. c razreda sudjelovali su u aktivnosti pod nazivom: „Snaga dobrote: kodiranje Brailleovim sloganima“, koju su zajedno vodile nastavnica informatike Martina Jukić i školska knjižničarka dr. sc. Anita Tufekčić. U ovoj aktivnosti, učenici su imali priliku istražiti svijet Brailleovog pisma kroz kreativno pisanje afirmacija i slogana ljubaznosti. Cilj radionice bio je potaknuti učenike da razmišljaju o važnosti ljubaznosti, empatije i inkluzivnosti.
- „Divna si i svi te vole!“
- „Uvijek pozdravi stariju osobu!“
- „Podijeli s nekim svoje sve!“
- “Ljubaznost je supermoć – koristi je svakog dana!”
- “Osmijeh je početak ljubaznosti.”
- “Male ljubaznosti, velike promjene.”
- “Širi ljubaznost, jer svijet to treba.”
- “Ljubaznost je zarazna – neka se širi!”
- “Budi ljubazan, ostavi trag.”
- “Ljubaznost je uvijek u modi.”
- “Rukuj se ljubaznošću, i uvijek ćeš biti dobrodošao.”
Učenici 6. i 7. razreda sudjelovali su u aktivnosti pod nazivom “Kreativni kôd: umjetnost uz pomoć umjetne inteligencije”. Učenici su 6. a i 6. c razreda dobili su zadatak upotrijebiti alate umjetne inteligencije za stvaranje slika tj. izraditi naslovnicu filmskog plakata za pogledani film „Dječak i čaplja“, dok su učenici 7. a i 7. c razreda dobili zadatak izraditi naslovnicu svoje najdraže slikovnice iz djetinjstva. Ova radionica pružila je priliku učenicima da istraže mogućnosti umjetne inteligencije u stvaranju vizualnih umjetnosti. Uz korištenje alata kao što su StarryAI i Canva – AI Image Generator, učenici su uspješno kreirali jedinstvene digitalne slike, eksperimentirali s različitim stilovima i tehnikama, te otkrili kako tehnologija može unaprijediti i inspirirati umjetničko izražavanje. Dobivene plakate slali su nastavnicama na mail. Radionica je plod suradnje između nastavnice informatike Ivane Marić i školske knjižničarke dr. sc. Anite Tufekčić.
Učenici 8. a i 8. c razreda sudjelovali su na radionici pod nazivom „Kôd u zraku: uvod u upravljanje dronom“, koja je plod suradnje između nastavnika matematike Darka Perića i školske knjižničarke dr. sc. Anite Tufekčić.
Učenici su imali priliku naučiti osnovne vještine upravljanja dronom. Kroz radionicu su se upoznali s dijelovima drona, načinom pokretanja, te osnovama pravnih regulativa vezanih za letenje. Također, imati su priliku upravljati dronom i snimiti svoj prvi kratki film. Code week for all je: cw24-qSBL1.