Izložba je rezultat dvogodišnjeg projekta naše škole vezanog uz izvannastavnu aktivnost pod nazivom “Sekcija za poticanje višejezičnosti” kojoj je cilj promicanje učenja što više stranih jezika (u skladu s preporukama EU komisije), upoznavanje različitih zemalja i kultura, razvijanje vještina 21. stoljeća kroz projektno učenje, uporabu digitalnih kompetencija, međupredmetnih kompetencija i tzv. “mekih” vještina. U okviru redovne nastave, ali prije svega tijekom fakultativne nastave, iz engleskog, njemačkog i talijanskog jezika učenici izrađuju različite projektne zadatke kako bi bolje upoznali kulturu i običaje zemalja vezanih uz te strane jezike. U projekte su uključeni učenici svih generacija od prvog do četvrtog razreda. Oni učenici koji nastavljaju učenje stranog jezika iz osnovne škole (nastavljači), ali i oni koji jezik tek počinju učiti u srednjoj školi (početnici).
Učenici izradom projektnih zadataka bolje upoznaju zemlju čiji jezik uče, a kroz izložbe svih uradaka i zajedničke prezentacije doznaju podatke o drugim zemljama i kulturama, potiče ih se na učenje što više jezika, na toleranciju, otvorenost i želju za upoznavanjem novih običaja. Tijekom protekle godine teme projekata bile su vrlo raznovrsne – od Dana zahvalnosti, Božićnih običaja do Haiku poezije za Valentinovo. Jedan od projektnih zadataka bio je i da učenici istraže gradove pojedinih zemalja i o njima izrade digitalne postere u aplikaciji Canva na koje su u obliku QR koda dodali i zvučni zapis izrađen u aplikaciji Vocaroo na jeziku koji uče. Postere su učenici tijekom godine izrađivali na engleskom, njemačkom i talijanskom jeziku, a zatim su ih objedinili u izložbu postavljenu u hodnicima škole kako bi obilježili Europski dan jezika. Učenici su svoje radove time učinili dostupnim i ostalim učenicima škole koji izložene postere mogu pogledati, pomoću svojih pametnih telefona skenirati QR kodove na posterima i slušati zvučne zapise na engleskom, njemačkom i talijanskom jeziku o izabranim gradovima.