Učenje programiranja može pomoći učenicima da bolje razumiju svijet koji ih okružuje, pružiti bolje mogućnosti da uspiju u osobnim i profesionalnim životima i da uspiju napraviti prve korake kao digitalni stvaratelji. Škole bilo koje razine i nastavnici bilo kojeg predmeta mogli su sudjelovati u Europskom tjednu programiranja i ponuditi učenicima mogućnost da istraže digitalnu kreativnost i programiranje. Škole i nastavnici imali su mogućnost koristit razne besplatne nastavne materijale za programiranje s računalom ili bez njega. Nastavnice Ana-Marija Buljević, Zdenka Omrčen, Marija Grgić i Ivana Ukić organizirale su radionice za učenike drugih razreda koristeći igru CodyRoby autora Alessandra Bogliolo. Učenici su kroz igru uloga, učili o osnovama programiranja bez digitalne tehnologije. Uz pomoć ucrtanog polja na podu učionice i učenika koji su bili u ulozi robota i programera igra se provela uspiješno i to u više navrata na zahtjev učenika. Pristizanje do cilja bilo je zakomplicirano nizom pitanja koje su osmisliti učenici. Kroz igru učenici su uvidjeli da digitalna tehnologija nije nužna za razvoj računalnog razmišljanja, zapravo su vještine računalnog razmišljanja ključne za funkcioniranje tehnologije. Učenici su se na zanimljiv način, kroz igru, upoznali s programiranjem, a nastavnici naučili nove nastavne metode primjenjive na svim predmetima.
Europski tjedan programiranja u Medicinskoj školi Osijek
Medicinska škola Osijek sudjelovala je u obilježavanju Europskog tjedna programiranja. Aktivnosti u sklopu radionica provodile su se na nastavi informatike. Događanja su prijavljena u Code Week karti događanja.