Uživali su u suradnji i zajedničkom druženju, a najviše im se svidjelo što su jedni od drugih naučili nešto novo. Cijeli školski sat bio je ispunjen različitim aktivnostima.
Prvom aktivnošću „Razasuti pridjevi“ ponovili su pridjeve i objasnili značenje pojedinoga, a nakon toga razvrstali ih na dvije strane – pozitivnu i negativnu te se prisjetili kako likovi mogu imati pozitivne i/li negativne osobine.
Zatim je uslijedilo izlaganje basni – najuspješniji petaši prikazali su trećašićima basne koje su sami osmislili. Nakon toga najhrabriji su učenici trećega razreda prikazali što su oni pripremili. Tako su poslušali basne o hobotnici i zlatnoj ribici, muhi i pauku, janjetu i vuku, kornjači i zecu. Učenici su uvidjeli da mogu stvoriti umjetničko djelo uz malo mašte i kreativnosti primjenjujući ono što su naučili o basni – da glavnu ulogu imaju životinje, a da svaka od njih ima određenu osobinu te da svaka basna ima pouku.
Sljedeća aktivnost bila je povezati životinje iz basni sa tipičnom osobinom. Pojedini su se učenici izvrsno snašli, a nekima je trebala pomoć. Tom su aktivnošću utvrdili da je lav snažan, miš slabašan, janje naivno, a vuk nasilan.
Nakon toga učenici su bili podijeljeni u skupine i dobili omotnice u kojima su se nalazile “špagete”. Ezopova basna Gradski i seoski miš izrezana je na dijelove koje su učenici trebala povezati u cjelinu. Uslijedilo je zajedničko interpretativno čitanje basne te razgovor o pročitanome. Učenici su dobili samostalan zadatak za rad – prema basni Gradski i seoski miš izraditi strip.
Ovakvom suradnjom, razredne i predmetne nastave, stvara se pozitivno ozračje u učionici – svi su učenici bili motivirani za rad, razmijenili su/smo međusobna znanja i svojim trudom doprinijeli kreativnom, zanimljivom i drugačijem satu lektire.