Za Dance kažu da su najsretniji ljudi na svijetu. Sve popularniji je njihov hygge – recept za sretan život kojeg oni opisuju kao umjetnost stvaranja intime i duševne ugode te sposobnost uživanja u svemu što djeluje umirujuće. Kad im to spomenete, oni kažu da titulu najsretnijih, između ostaloga, duguju i danskom obrazovnom sustavu koji se trudi da budu što obrazovanija nacija jer vjeruju da je obrazovanje važan preduvjet za sreću. Stoga nije čudno da ulažu velike napore kako bi riješili problem ranog napuštanja škole. FGU je jedan primjer kako su doskočili tom problemu. To je naziv za ustanovu koja prihvaća djecu koja nisu nakon osnovne škole uspjela upisati željenu srednju školu te im treba dodatna priprema kako bi pokušali ponovno ili pak za one koji nisu uspjeli završiti srednju iz bilo kojeg razloga pa im treba prijelazni period da vide što i kako dalje. Isto tako svi oni koji ne znaju što bi nakon osnovne škole pa im treba neko vrijeme da se pronađu i shvate što bi htjeli dalje, dobrodošli su. Ova škola im pruža podršku i priprema ih za daljnje obrazovanje. Ona im je druga šansa. Pored općih predmeta, nudi im i dodatne sadržaje poput glazbe, glume, kuhanja ovisno o njihovim interesima. Imaju i financijsku pomoć. Traje dvije godine i nakon nje mnogi upišu željenu gimnaziju ili pronađu strukovnu školu koja im odgovara. Mnogima je ovo druga šansa da postanu ono što žele i da ne odustanu od obrazovanja. U Danskoj postoji oko 80 ovakvih škola i otvorene su s ciljem da spriječe rano napuštanje škole i da potiču na obrazovanje.
Jedna od takvih ustanova je i FGU Vestegnen u Kopenhagenu koja je bila domaćin projektnog tjedna pod nazivom “Teaching and didactic platforms” od 16. do 20. svibnja 2022. godine, na kojem je, osim nastavnica iz škole, ugostila i partnere iz Turske, Portugala i Rumunjske. Osim što su imali priliku upoznati kako FGU ustanove funkcioniraju u danskom obrazovnom sustavu, posjetili su i University College Copenhagen na kojem obrazuju buduće učitelje i nastavnike i u sklopu njega su imali priliku vidjeti Future Classroom Lab – eksperimentalni laboratorij u kojem istražuju kako razviti nove i kreativne metode učenja i podučavanja u budućnosti. Vidjeli su primjere aktivnog učenja i podučavanja orijentiranog prvenstveno na učenika, poticanje na rješavanje problema, razvijanje kreativnosti i kritičkog mišljenja. Domaćini su ih tijekom projektnog tjedna upoznali s danskim obrazovnim sustavom, digitalnom platformom Praxis Online te su nam dali pristup njihovim materijalima kako bi ih mogli koristiti kako u projektu tako i u nastavi. Isto tako su ih upoznali s pristupima, metodama i aplikacijama koje koriste kako bi pomogli učenicima s disleksijom. Profesorice Milena Knezović i Miranda Barac su održale predavanje na temu kreativnog učenja kao u uvod u istoimeni međunarodni projektni tjedan u Splitu u travnju 2023. godine u kojem će škola biti domaćin u sklopu Erasmus+ projekta “EUnique SIDE”.