Božićno drvce ukrasili su “fizičkim” kuglicama. Na kuglicu su stavili mašnu u obliku lepeze koja je krila konceptualni ili numerički zadatak. Svaki učenik u razredu osmislio je zadatak, napravio kuglicu i objesio je na božićno drvce. Zadatci su obuhvatili odgojno-obrazovne ishode prvog, drugog i trećeg razreda: FIZ SŠ C.1.1. Analizira pravocrtno gibanje, FIZ SŠ B.1.2., Primjenjuje I. Newtonov zakon, FIZ SŠ B.1.3., Primjenjuje II. Newtonov zakon, FIZ SŠ B.1.4., Primjenjuje III. Newtonov zakon i zakon očuvanja količine gibanja, FIZ SŠ C.2.3. FIZ SŠ B.2.6. Objašnjava električne pojave, primjenjuje koncepte i zakone elektrostatike, FIZ SŠ D.2.4. Analizira i primjenjuje zakone idealnog plina i molekulsko-kinetički model plina, FIZ SŠ D.2.5. Analizira termodinamičke procese i sustave i FIZ SŠ C.3.4. Analizira harmonijsko titranje.
Kada su učenici završili s ukrašavanjem “Fizikalnog drvca”, profesorica je slučajnim odabirom prozivala učenike koji su s kuglice uzeli zadatak, a potom ga rješavali na ploči. Svaki zadatak pratio je njegov autor prilikom postavljanja i rješavanja. Cilj projekta bio je unijeti veselje nadolazećih blagdana uz ponavljanje konceptualnih i numeričkih zadataka prethodnih godina.