Odgojno-obrazovni ishodi koje su učenici trebali ostvariti su:
- prepoznati frazeme u govoru i pismu
- uočiti i dati objašnjenje za preneseno značenje frazema
- razlikovati frazeme kao samostalne rečenice od frazema koji su dio rečenice
- samostalno rabiti frazeme.
Na početku svojega rada učenici su imali zadatak pregledati prezentaciju koju je učiteljica izradila u alatu Sway. Prezentacija se nalazi na sljedećoj poveznici: https://sway.office.com/WlfDU1A11CA3ZrlO?ref=Link.
Tijekom čitanja i pregledavanja prezentacije učenici su trebali voditi bilješke i prepisati ono što je bitno. Prema svojim bilješkama učenici su izrađivali umne mape. Umne su mape mogli nacrtati u svoju bilježnicu ili su ih mogli izraditi u nekom od web 2.0 alata. Učiteljica je predložila izradu umnih mapa u alatu bubble.us, ali učenici su mogli odabrati i neki drugi alat.
Nakon izrade umnih mapa, učenici su mogli provjeriti svoje znanje o frazemima igrajući igru u kojoj su trebali spojiti frezem s odgovarajućim objašnjenjem. Igra se nalazi na sljedećoj poveznici: https://www.bookwidgets.com/play/EMDRE4?teacher_id=5039131385135104.
Za kraj učenja o frazemima učenici su trebali odabrati jedan frazem i izraditi meme. Za uspješno obavljanje ovoga zadatka učiteljica je učenicima preporučila web 2.0 alat koji se nalazi na poveznici: http://www.toonytool.com/.
Meme uvijek u sebi ima dozu humora, ali učiteljica je upozorila učenike da ne bi smjeli pretjerati. Meme je trebao biti zanimljiv, smiješan, ali prije svega primjeren, a frazem kojim se učenik odlučio koristiti trebao je biti ispravno uporabljen.
Svoje su zadatke (umnu mapu i meme) učenici lijepili na Linoit, digitalnu oglasnu ploču. Učiteljica je u digitalnom 2.0 alatu koje se nalazi na poveznici https://en.linoit.com/ izradila oglasnu ploču koju je u postavkama podesila na javno i podijelila s učenicima poveznicu te ploče. Učenici su na taj način mogli pristupati digitalnoj oglasnoj ploči, dodavati svoje radove i gledati radove drugih učenika.