U sklopu aktivnosti upoznali su ljepote Slovenije vozeći se biciklima i snimajući priloge za mrežnu stranicu projekta „Get on your trail“, na kojoj će se nalaziti ucrtane staze koje su prošli biciklima u svakoj od osam zemalja partnera projekta s video zapisima na 9 europskih jezika o zanimljivim mjestima i znamenitostima duž njih.
Domaćini su se potrudili i pripremili im niz raznolikih i zanimljivih odredišta i aktivnosti.
Posjetili su mjesto Mežice i vozili se napuštenim rudnikom cinka i olova, što je bila velika avantura za sve sudionike. Bilo je zanimljivo čuti kako su živjeli i u kojim uvjetima radili rudari te koje su alate koristili, kao i voziti se uskim hodnicima skoro dva sata. Drugi dio sudionika provozao se rudnikom vlakićem, a vozili su se i kanuima na jezeru unutar rudnika.
Jedna od staza je bila od Rogaške prema Početrtku gdje su se imali prilike zasladiti u poznatoj čokoladarnici Olimje, kao i uživati u okusima specijaliteta restorana Jelenji greben.
Druge dvije staze bile su u Velenju gdje su se upoznali s nastankom grada i njegovim posebnostima – Jezerom Šalek i Dvorcem Velenje, te u mjestu Žalec gdje su imali prilike posjetiti Rimsku nekropolu, poznatu pivsku fontanu Zeleno zlato, kao i špilju interesantnog naziva Pekel u kojoj se nalazi najveći podzemnim vodopad u Sloveniji.
Riječ je o trogodišnjem Erasmus+ projektu u organizaciji Agencije za mobilnost i programe EU između Rumunjske, Italije, Poljske, Latvije, Njemačke, Češke i Hrvatske kojim se promovira biciklizam, zdrav način provođenja slobodnog vremena, boravak u prirodi i bavljenje sportom.
Uz mrežnu stranicu s ucrtanim stazama napravljen je i promotivni set alata za promociju biciklizma, kao i džepni priručnik na devet jezika za samostalni popravak bicikla. Priručnik za osnivanje i rad virtualne tvrtke također je jedan od rezultata ovog složenog projekta obzirom da su u svim zemljama otvorili podružnice središnje virtualne tvrtke pod nazivom “Cycling freaks“, koja u ovom slučaju nudi avanturističke staze školskim skupinama. Za njenu ponudu su u svakoj državi imali prilike vidjeti kampanju i niz promotivnih materijala, kao i isprobati aktivnosti koje nudi.
Koordinatorica: Daniela Usmiani