Tako je u ovoj školi 2016. godine uređeno Mikrokino. Uz to, učenicima se nudi izborna nastava Filmske umjetnosti, a u sklopu izvannastavnih aktivnosti djeluju Videodružina i Fotosekcija. Također, škola je jedna od suorganizatorica Booktrailer Film Festivala. Svemu ovome od prosinca ove godine dodaje se i školski podcast čiji je naziv Gimnazijska špica, a koji je pokrenut na učeničku inicijativu.
Ideja snimanja školskog podcasta izrodila se sasvim slučajno prije dvije školske godine na satu Hrvatskoga jezika. Učenicama je tada, uz klasičnu formu intervjua, bila ponuđena i opcija snimanja podcasta. Tada je nekoliko učenika timskim radom snimilo podcast na temu (ne)čitanja među srednjoškolcima. Ideja im se toliko svidjela da su iduće godine snimili još jednu epizodu potaknuti obveznim lektirnim djelom “Novela od Stanca” Marina Držića. Ambiciozni podcasteri tako su predložili da se snimanje podcasta pretvori u novi školski projekt.
Uz podršku i mentoriranje profesorica Petre Vinski i Maje Sokač, na prvom su se radnom sastanku dogovorile tehničke specifičnosti podcasta (naziv, trajanje, tema i sl.). Za prve goste odabrani su članovi školskog benda Prazan stan koji su popularni među gimnazijalcima. Samo snimanje trajalo je jedno subotnje prijepodne. Ono što je puno zahtjevnije jest svakako produkcijski dio na kojem (zasad) radi dvoje učenika – Helena Šarić (2. razred) i Patrick Sivka (3. razred) koji je ujedno i voditelj podcasta. Njih dvoje su radili i montažu podcasta. Iznimno je bitno podučiti učenike o važnosti promocije sadržaja na različitim platformama. Tako učenica Lena Turčinov (2. razred) stvara sadržaj za društvene mreže (TikTok, Instagram i YouTube).
Zbog dobre promocije prva je epizoda podcasta u samo tjedan dana došla do 1100 pregleda, a učenici redovito prate i analiziraju statistiku pregleda kako bi ubuduće ponudili što kvalitetniji sadržaj. Danas ovaj kanal broji 130 pretplatnika. Važno je istaknuti da je veći dio stvaranja podcasta upravo učenički – osmišljavaju temu, pišu scenarij, pozivaju goste, stvaraju promotivni sadržaj i u tome je najveća vrijednost ovog projekta. Također, učenicima je vrlo važna komunikacija s publikom pa je tako u hodniku škole postavljena kutija u kojoj učenici mogu ubacivati prijedloge tema, gostiju i sl. Iako je prva epizoda usko vezana za okruženje škole, u idućim će se epizodama razgovarati i općenitim temama koje su interesno područje (primarno) srednjoškolaca (npr. muško-ženska prijateljstva). Unatoč tome što su teme primarno fokusirane na srednjoškolce, pozivamo i širu publiku da poslušaju podcast jer vjeruju da mogu mnogo toga doznati o stavovima i interesima mladih danas.
Ovaj je podcast dokaz da često citirano “na mladima svijet ostaje” nije samo isprazna floskula. Primjer je ovo važnosti poticajnog školskog okruženja i međusobnog uvažavanja na relaciji učenik-nastavnik, ali i timskog rada općenito. Rad na području medija potiče njihovu znatiželju i samostalnost u okviru istraživačkog i stvaralačkog pristupa. Učenicima također daje priliku da školu vide kao mjesto gdje mogu iskoristiti sve svoje potencijale, kreativno se izražavati i baviti njima zanimljivim temama te napraviti nešto što koristi i unaprjeđuje cijelu zajednicu.