prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Gore-dolje, lijevo-desno oko ravnotežnog položaja

U projektu koji je trajao od rujna 2023. do lipnja 2024. sudjelovali su učenici trećih razreda Gimnazije A. G. Matoša, Đakovo pod mentorstvom prof. Mirte Lulić i učenici trećih razreda Isusovačke klasične gimnazije s pravom javnosti u Osijeku pod mentorstvom prof. Mirele Macelaru.

Usvojivši odgojno-obrazovne ishode FIZ SŠ C. 3. 4. FIZ SŠ D. 3. 4. Analizira harmonijsko titranje, učenici su imali zadane aktivnosti koje su morali ostvariti u projektu.

Učenici Gimnazije A. G. Matoša, Đakovo napravili su ljuljačku (koristeći drvo, uže i kuke), njihalo (koristeći ping-pong loptice i uže) i stazu (koristeći lim i plastične cijevi) kao nastavna pomagala koja su koristili u svom eksperimentalnom radu. Učenici Isusovačke klasične gimnazije s pravom javnosti u Osijeku napravili su metronom (koristeći drvo, magnete i utege), serijski i paralelni spoj opruga (koristeći opruge, utege i stalke) te su koristili mobilni uređaj, utege i stalak s oprugom kao eksperimentalni postav u svom istraživanju fizičkih pojava.

Nadalje, svi su učenici napravili radne listiće s ulaznom karticom, kratkim teorijskim dijelom, priborom, zadacima istraživanja i izlaznom karticom. Ulaznom karticom provjerili su prethodno stečeno znanje, kratkim teorijskim dijelom uveli su svoje kolegice i kolege u istraživački rad od postavljanja hipoteze do izvođenja zaključka i na kraju su izlaznom karticom provjerili stečeno znanje izvođenjem eksperimenta. Ovakvim načinom rada učenici ostvaruju dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuju u različitim situacijama, daju kreativna rješenja te planiraju i upravljaju svojim aktivnostima.

Završnica projekta organizirana je 1u ponedjeljak, 7. lipnja 2024. godine u Isusovačkoj klasičnoj gimnaziji s pravom javnosti u Osijeku. Učenici su u manjim skupinama rješavali radne listiće svojih kolegica i kolega te na kraju zajedno raspravili o danim temama.