Učenici osmih razreda realizirali su ishode iz nastavnog kurikula Povijesti i određene međupredmetne teme projektnim aktivnostima u četiri radionice.
Sve radionice imale su alegorijska imena koja zasigurno asociraju na strahotu i sramotu civilizacije 20.stoljeća. U radionicama “Grijeh čovječanstva”, ” Logor smrti”, “Pakao na zemlji” i “Zla sudbina Židova”, učenici su jasno razvrstavali pozitivne i negativne riječ, crtali šafran koji su prethodno posadili na satu Biologije. Žutom bojom aktualizirali su Davidovu zvijezdu i simbol koju su svi Židovi morali nositi na svojoj odjeći tijekom Drugog svjetskog rata. U oblaku riječi učenici su upisali ključne pojmove te vizualno istaknuli što sve ratovi mogu napraviti čovječanstvu. Kako su učenici pročitali i djelo za cjelovito čitanje Dnevnik Anne Frank na nastavi Hrvatskoga jezika, uspješno su predstavili svjedočanstvo jedne djevojčice izradom digitalnog dnevnika s citatima iz Annine strašne svakodnevice u kojoj je stalno prisutan strah od nacističkih progona. Kako bi i ostali učenici mogli usporediti utjecaj različitih demokratskih i totalitarnih sustava na život pojedinca te zaključiti koje posljedice nose ratovi učenici su uz vodstvo prof. Antonije Jagodar uredili pano u holu škole po imenom “Holokaust otete zaboravu”.