Riječ je o programu koji na temelju geolokacijske tehnologije korisniku omogućuje stvaranje raznovrsnih modela pomiješane stvarnosti koja podrazumijeva ugradnju digitalnih i virtualnih objekata i materijala u stvarni svijet. Program obuhvaća elemente proširene i virtualne stvarnost dok pomiješana stvarnost nudi korisniku brz i jednostavan način da ostvari interakciju s digitalnim objektima te pospješuje osjećaj stvarnosti u digitalnom okruženju i efektivnosti obavljanja radnji i zadataka.
Program se sastoji od četiri razine rada koje su prilagođene određenoj dobnoj skupini učenika. Svaka razina programa korisnicima pruža različite module, funkcije i alate koji su prilagođeni znanju i vještinama učenika koji se odluče za rad na njoj. Program pruža mogućnost izrade 2D i 3D prostora, objekata te interaktivnih prezentacijskih materijala i aplikacija.
Prva razina, First steps, namijenjena je učenicima ispod 12 godina starosti te se u njoj može kreirati jednostavan sadržaj korištenjem unaprijed definiranih 2D funkcija u svrhu obogaćivanja prezentacije odnosno sadržaja. Druga razina, Beginner, namijenjena učenicima do 12 godina starosti, daje učenicima mogućnost korištenja unaprijed definiranih 2D i 3D modula. Srednja razina, Intermediate, namijenjena je učenicima od 12 do 14 godina starosti, a u njoj učenici imaju pristup većem broju funkcija i sadržaja putem kojih mogu stvoriti kompleksnije materijale. Posljednja, napredna razina, Advanced, namijenjena je učenicima iznad 16 godina i u njoj učenici imaju pristup svim značajkama, modulima i funkcionalnostima programa Magellan.
Pioniri u korištenju inovativnog programa bili su učenici 3. f razreda Upravne škole Zagreb pod vodstvom profesorice informatike Jasmine Kljunić, učenici 7.a razreda Osnovne škole Horvati pod vodstvom profesora hrvatskog jezika Ivana Karduma i učenici 5.c razreda Osnovne škole Ive Andrića iz Zagreba pod vodstvom profesorice matematike Marine Vukančić. Učenici srednje Upravne škole i Osnovne škole Horvati stvorili su virtualnu šetnju učionicama i hodnicima svojih škola koristeći početnu i srednju razinu programa. Prije početka rada na programu učenici su kreirali tlocrt jednog kata svoje škole pomoću programa za izradu prezentacija Microsoft PowerPoint. Na temelju proizvedene slike tlocrta učenici su pomoću geolokacijskih ikona označili prostorije.
Koristeći mobilnu aplikaciju Google Street View učenici su tijekom sata snimali 3600 slike koje su zatim međusobno podijelili na Google Drivu i zajedničkim snagama ih unosili u program kako bi stvorili virtualni prikaz pojedinih učionica u svojim školama.
Najmlađi korisnici programa dolaze iz Osnovne škole Ive Andrića. Ovi su jedanaestogodišnjaci pokazali i najveći entuzijazam i interes za korištenje Magellana. Učenici su testirali prvi razinu programa unutar koje su imali zadatak stvoriti interaktivnu prezentaciju na zadanu temu te smisleno povezati navigacijske gumbe sa sadržajem koji žele predstaviti svome razredu i profesorici.
Hrvatske škole, nastavnici i učenici još jednom su potvrdili ostvareni uspjeh na projektu CRISS kao jedini koji su u Europi proveli testiranje programa za pomiješanu stvarnost.