Kako to i obično biva tijekom Adventa, djeca se posebno vesele otvaranju adventskih prozorčića svakog dana do Božića. Ovoga puta ih je, umjesto čokoladice ili nekog poklona svaki dan dočekivala topla božićna poruka. Učenici 3. a razreda su vrijedno i marljivo snimali dvadeset četiri videozapisa i poruke, a kombincijom različitih digitalnih alata nastali su tematski sadržaji duhovnog, informativnog, zanimljivog i zabavnog sadržaja koji su se objavljivali svaki dan. Korišteni su Film Maker, QR generator, QR čitač, YouTube kanal, Kahoot, Jigsaw planet, Google forms i Random name generator. Učiteljice svaki su videozapis pretvorile u QR kod, dodale su interaktivne sadržaje i povenice kojima su učenici, roditelji, djelatnici i svi ostali pristupali virtualno, očitavajući QR kod putem mobilnih aparata i QR čitača.
Kodove su pronalazili na Facebook stranici škole, u školi i na školskim ulazima. Nakon svakog odgledanog Youtube videozapisa pristupali su Google forms anketi gdje su svaki dan unosili svoje ime i prezime sudjelujući tako u utrci za prigodno božićno darivanje. Dana 23. prosinca, slučajni odabir Random name generatora odabrao je tri dobitnika. Sretni dobitnici darivani su po povratku u školske klupe, 18. siječnja 2021. Unatoč Covid-19 pandemiji i desetodnevnoj nastavi na daljinu, trećaši su ostvarili još jedan lijepi projekt. Učenici su pronašli način da u srca pratitelja kalendara dječjom iskrenošću i jednostavnošću unesu duh Došašća i dašak Božića pa čak i preko granica Republike Hrvatske, u susjednu Bosnu i Hercegovinu preko partnerstva na eTwining platformi s Javnom ustanovom Mješovitom srednjom kemijskom školom u Tuzli. Kako je to izgledalo, od najave preko 24 videozapisa pa sve do odabira sretnog dobitnika, moguće je pogledati na poveznici 1 i 2.
Primjer prakse i korištenje IKT-a u nastavi može biti primjenjiv u različita doba godine, na različitim projektima, obilježavanjima, provedbi raznih nastavnih sadržaja i slično. Ovdje je predstavljen samo jedan od načina na koji su iskorišteni digitalni alati u kojima je vidljiva svestranost virtualnih sadržaja.