5. Dani medijske pismenosti održat će se od 2. do 8. svibnja 2022. godine, a Agencija za elektroničke medije, UNICEF i Hrvatski filmski savez i ove godine u sklopu tog projekta organiziraju filmski natječaj za djecu i mlade. Tema natječaja je “Influenceri i mi”. Zanima nas kako djeca i mladi doživljavaju youtubere i influencere na Instagramu, TikToku i drugim društvenim mrežama i utjecaj tih influencera na njih i njihove vršnjake. Želimo vidjeti koje pozitivne i negativne utjecaje prepoznaju, što im influenceri koje prate znače u životu, kako zamišljaju život influencera, bi li i sami željeli biti influenceri i kakve sadržaje bi tada stvarali…
Inspiraciju i poticaj na razmišljanje o ovoj temi i različitim aspektima iz kojih može biti obrađena, djeca i mladi, odnosno njihovi mentori mogu pronaći i u našim obrazovnim materijalima “Influenceri i njihova uloga u životima djece i mladih“, zatim u poglavlju o influencerima iz edukativnih materijala “Digitalni mediji i mentalno zdravlje” te u video lekciji “Što da radim bez jutjubera“. Pozivamo mlade autore – osnovnoškolce i srednjoškolce, odnosno filmske družine i klubove da snime svoj kratki film ili video u trajanju do 3 minute i prijave ga na natječaj. To može biti igrani, dokumentarni, ili animirani film, TV reportaža, ili film slobodnog stila, odnosno eksperimentalni film, hibridni video rad koji sadrži više filmskih rodova, video spot ili namjenski film.
Svoje radove možete prijaviti do 15. travnja 2022. godine putem prijavnice na portalu medijskapismenost.hr. Molimo vas da film, odnosno video objavite na svom Vimeo ili YouTube kanalu i pošaljete nam poveznicu na njega, ili nam rad pošaljete preko We Transfera – kao što se traži u prijavnici. Komisija sastavljena od predstavnika organizatora odabrat će najbolje filmove u dvije kategorije: osnovnoškolskoj i srednjoškolskoj. U svakoj će nagraditi tri filma, a prve nagrade će biti edukacije iz područja medijske pismenosti za jednu osobu – sudjelovanje na Ljetnoj filmskoj radionici za djecu i mlade, ili na Školi medijske kulture “Dr. Ante Peterlić”, sa svim pokrivenim troškovima.
Odabrani filmovi koristit će se u edukacijske svrhe i u svrhu promoviranja Dana medijske pismenosti, te medijske i filmske pismenosti općenito na različitim platformama i događanjima u organizaciji UNICEF-a, Agencije za elektroničke medije i Hrvatskog filmskog saveza. Za sve dodatne informacije obratite se na e-adresu.
Vijest je prenesena s mrežnih stranica Medijska pismenost.