Kroz temu vrste i zadaće strojeva, učenici su se upoznali s vrstama energetskih i radnih strojeva koji koriste različite vrste mehanizama i motore s unutarnjim izgaranjem za obavljanje rada. Nakon toga dobili su zadatak da uz pomoć videoupute izrade mehanizam od priručnih materijala.
Učenici su mogli izraditi jednu od tri ponuđene tehničke tvorevine: tarni mehanizam, remenski prijenos ili model cilindra s klipom. Videozapis svoje tehničke tvorevine postavili su u obliku prezentacije. U videozapisu koristili su odgovarajuće tehničko nazivlje, objasnili funkcionalnost i primjenu tehničke tvorevine u svakodnevnom životu.
U izradi PowerPoint prezentacije, učenici su primjenjivali stečena informatička znanja oblikovanja prezentacije: sklad boja i oblika, umetanje dodatnih elemenata ( SmartArt grafika, tablica, podnožje slajda, poveznice, animacije, video i gotove oblike).
Kroz integrirani projektni zadatak, učenici su razvijali svoju motoriku, kreativnost u oblikovanju ideja i rješavanju problema. Učiteljica informatike Dragana Škrtić i učiteljica tehničke kulture Ankica Veseljić nastojale su nastavu na daljinu učiniti zabavnom za učenike, ali i potaknuti ih na istraživačko učenje i integriranje znanja.