Ideju za integraciju dobili su pripremajući se za radionicu u Donjem Miholjcu na temu Mađarski dan u organizaciji Povijesne udruge Mailath. Na integriranom satu povijesti i matematike, uz pomoć učiteljice povijesti Valentine Nađ i učiteljice matematike Jasmine Alilović, učenici 6. razreda izrađivali su podloške za čaše i ogrlice u skladu s tradicionalnim mađarskim simbolima i bojama.
Kroz nastavni sat se nastajalo odgovoriti na pitanja:
- Kako kroz redovnu nastavu razvijati motoriku učenika?
- Kako na zabavan način povezati nastavu povijesti i matematike?
Na taj način proširili su svoje znanje o dinastiji Arpadovića, koji su kao svoje simbole koristili crvenu i bijelu boju i do današnjih dana boje su zadržane na mađarskim državnim simbolima. Zadatak je bio teži samim time što su učenici trebali poštivati matematičke zakone simetrije. Materijal i pribor osigurao je Centar tehničke kulture Čeminac, gdje je mentorica učiteljica matematike Jasmina Alilović. Na šperploči su laserom ucrtani mađarski motivi. Pomoću strojeva Unimat 1 Basic, učenici su izrezivali podmetače i srca, potom ih obrađivali brusnim papirom. Dodajući boje mađarske zastave učenici su ukrasili svoje uratke. U ugodnom ozračju nastalo je mnoštvo lijepih radova i poklona za Valentinovo.