Radionicu se za učenike pripremile i organizirale učiteljice Olivera Meter i Ljiljana Štanfelj.
Učenici su bili podijeljeni u dvije skupine koje su se izmjenjivale u radu. Prva skupina je uz pomoć aplikacije ARTutor proučavala o zanimanja koja su potrebna za uspješno putovanje i boravak u svemiru te o načinu života astronauta. ARTutor platforma (i aplikacija) koja omogućava kreiranje, uređivanje i objavljivanje sadržaja proširene stvarnosti. Radom u navedenoj aplikaciji učenici su „otključavali“ različite interaktivne sadržaje proširene stvarnosti (AR) koje su se nalazile u slikama. Na taj način učenici su stjecali iskustvo rada s proširenom stvarnošću.
Različite dodane 3D modele astronauta u proširenoj stvarnosti učenici su prenijeli u prostor učionice. Druga skupina učenika je uz pomoć online alata umjetne inteligencije (Gencraft i Ideogram) kreirala slike astronauta na temelju zadanih uputa i opisa koje su osmišljavali učenici. Slike astronauta nalaze se knjizi u alatu BookCreator.
Po završetku radionice učenici su rješavali kviz te su im podijeljene zahvalnice za sudjelovanje izrađene u alatu Canva.