U radu su prikazale praktičan primjer otvorenosti škole prema lokalnoj zajednici: suradnju škole i zajednice apliciranjem na Javni poziv Centra izvrsnosti Splitsko-dalmatinske županije. Škola je pratila sportski život grada Solina: zastupljenost sportova, sportske rezultate i život sportaša. Učenici su razgovarali sa sportašima, izvještavali, objavljivali radove na mrežnoj stranici škole, ali i na portalu Centra izvrsnosti. Opsegom i karakterom mrežna stranica nije imala samo ulogu prijenosnika informacija o školi, već je i predstavljala alat svim učenicima i obiteljima grada Solina kojim bi se mogli upoznati s mogućnostima koje im stoje na raspolaganju. Mentori su sudjelovali na sastancima s Centrom izvrsnosti i usklađivali hodogram aktivnosti. U projekt su se uključili učenici koji su pokazali interes za pisanje, novinarstvo, fotografiju, film, web dizajn i montažu.
S obzirom na to da je Solin najmlađi grad u Hrvatskoj i da škola ima gotovo tisuću učenika, autoricama izlaganja bilo je važno da potaknu zdrave životne navike kod učenika škole kao i na razini cijeloga grada. Pritom su se poslužile učenicima bliskom digitalnom tehnologijom pomoću koje su popularizirale sportske i zdrave prehrambene navike kod djece. Na taj su način pokazale kako digitalna tehnologija može biti itekako korisna u radu s djecom što je na predavanju na ovoj konferenciji naglasio i dr. sc. Boris Jokić s Instituta za društvena istraživanja rekavši da učenicima ne treba manje digitalne tehnologije, nego građenje određene ravnoteže koja može imati pozitivne društvene ishode.
Sljedeći dan konferencije učiteljica Nives Bogdan i Zdenka Jerković održale su interaktivno predavanje “DarMar – daroviti u sustavu obrazovanja” u sesiji Darovita djeca i mladi. Prikazale su brojne aktivnosti koje su provodile: put od samog procesa identifikacije darovitih učenika do organizacije radioničkih oblika nastave, izvanučioničke nastave, istraživačkih zadataka, rješavanja problemskih situacija, mozgalica, zagonetki, asocijacija, prezentacija, posjeta mentora, informatičkih aktivnosti, igre i didaktičkih pomagala, projekata i dr. Predstavile su plan aktivnosti i strategija koje primjenjuju u radu s potencijalno darovitim učenicima u izvannastavnoj grupi raSTEM, ali i podijelile strategije koje one svakodnevno primjenjuju u radu s darovitim učenicima u redovnoj nastavi. Napomenule su kako je osim uključivanja u izvannastavnu aktivnost, nužno osvijestiti da su daroviti učenici djeca s posebnim potrebama i da je dužnost odgojno-obrazovnih djelatnika koji rade s njima omogućiti im individualni pristup. U nastavku izlaganja, učiteljice su pokazale kako digitalni alati postaju moćno sredstvo u rukama darovitog učenika i neke rezultate njihova rada. Pojasnile su kako su uz pomoć Microsoft Teamsa povezale potencijalno darovite učenike centralne škole i dviju područnih škola te stvorile ugodno i plodno mjesto za razvoj njihovih potencijala. Na samome kraju istaknule su i objasnile važnost pružanja socioemocionalne podrške darovitim učenicima te prikazale primjer jedne takve radionice koju su provele s učenicima. U projektima, te radom s učenicima, autorice ovih izlaganja doprinijele su nastanku zanimljivih trendova u obrazovanju koristeći tehnologiju na najbolji mogući način.