Svjetski dan štednje se obilježava se 31. listopada u spomen na Prvi međunarodni kongres štedioničara održan 1924. u Milanu. Tijekom sastanka, predstavnici mnogih svjetskih štednih ustanova pokušali su pronaći izlaz iz krize prouzročene Prvim svjetskim ratom. Sudionici kongresa usuglasili su se da je štednja prijeko potrebna za razvoj čovječanstva te je ustanovljen Svjetski dan štednje kao prilog borbi protiv rasipništva. Taj dan posvećen je promicanju i jačanju svijesti javnosti o važnosti štednje za suvremenu ekonomiju i osobne potrebe svakog pojedinca.
Kako su ekonomska škola, u mnogim predmetima provlači se tema novca, ulaganja i ostvarenja dobiti, tako da se obilježavanje ovog datuma, nametnulo kao prava međupredmetna tema.
Prva aktivnost bila je na satu predmeta Društveno odgovorno poslovanje. Učenici su od recikliranih materijala izrađivali kasice – prasice. U izradi su koristili stare odbačene plastične boce koje su bojali akrilnim bojama i ukrasili raznim dodatcima. Upravo postupkom recikliranja, pokazali su kako se može utjecati na smanjenje otpada i ograničavanje potrošnje što je jedna od temeljnih značajki održivog razvoja.
Druga aktivnost, provedena je na satu Poduzetničkog računovodstva. U suradnji s HANFA-om, učenicima je organizirana radionica i predavanje pod nazivom “Ulaganje u Kriptovalute”. Radionica je održana online a učenici su upoznali pojam kriptovalute. Kriptovaluta je vrsta digitalnog novca. Ima sve osobine prave valute, osim što iza njih ne stoji autoritet države i postoje samo u elektroničkom obliku. Osim o kriptovalutama, učenici su naučili o rudarenju, blockchainu, walletu te s kojim rizicima će se susresti prilikom trgovanja kriptoimovinom. Nakon uvodnog predavanje, posebnu pozornost su posvetili znakovima prevare u ovom svijetu. Na kraju svoje znanje, učenici su pokazali u Kahoot kvizu te su osvojili zanimljive nagrade.
Sljedeća aktivnost provedena je na satu Analize financijskih izvještaja. Učenici otišli na terensku nastavu u poslovnu banku u središtu grada. U poslovnici ih je dočekao voditelj poslovnice te im je na zanimljiv način prikazao bankarske poslove, savjetovao što učiniti s “viškom” novaca te je preporučio koje račune učenici mogu otvoriti uzevši u obzir godine i status učenika. Nakon toga je govorio o organizacijskom ustroju svoje banke i potrebnim kadrovskim uvjetima za zapošljavanje u istoj. Na ovaj način su učenicima pokušali približiti bankarski sektor i bankarske poslove kao jedan od smjerova razvoja karijere. Za kraj ove aktivnosti, učenici su dobili zadatak koji se nalazi na poveznici.
I posljednju ovogodišnju aktivnost, provedena je na Satu razrednika. Zadatak je bio istražiti što je štednja i zašto štedimo, to zapisati na papir te snimiti videozapis. Što su učenici naučili, možete pogledati u videozapisu.