Panoe su izradili učenici 6. a, 8. a i 8. b razreda škole. Svi su učenici sudjelovali u nekoliko aktivnosti koje su trajale tri školska sata. Nakon sata obrade djela za cjelovito čitanje u svojim su knjigama potražili riječi koje su manje zastupljene u svakodnevnoj uporabi ili koje su im bile nepoznate. Uz pomoć rječnika tražili su značenja tih riječi, njihove sinonime i antonime i smišljali vlastitu rečenicu s novonaučenom riječi. Nakon toga pravili su kartice u boji na kojima su predstavljali svoju odabranu riječ. Ovu smo aktivnost nazvali “Riječ mjeseca”.
Odabrane riječi uvrštene su na pano “Iskoni bje slovo” s natpisom na glagoljici jer Dan glagoljice i glagoljaštva nisu uspjeli obilježiti zbog učeničkih praznika u veljači. Osim glagoljice, prisjetili su se i prvih tiskanih knjiga. Isti natpis na drugom panou rađen je po uzoru na ukrasne inicijale u inkunabulama. Ovaj je dio učenicima bio vjerojatno najdraži i najzanimljiviji.
S obzirom na veliki broj tuđica u hrvatskome jeziku osmi razredi izradili su pano na temu “Lajkaj hrvatski jer hrvatski je in” na kojemu su naveli riječi koje svakodnevno koristimo, koje ne pripadaju hrvatskome jeziku, a postoji hrvatska inačica riječi. Povezali su sat lektire, likovne kulture, zabavili se obilježavanjem Mjeseca i Dana hrvatskoga jezika, a usput nešto novo i naučili.