Svjedoci smo brzih i velikih promjena koje imaju izravan utjecaj na obrazovanje učenika. Boravak u prirodi pozitivno djeluje na školsko postignuće i na zdrav razvoj djece, stoga je u sklopu školskog projekta “Ispod grane veselo je znanje” započelo uređenje učionice na otvorenom. Cilj projekta jest urediti učionicu na otvorenom i na taj način stvoriti poticajnu okolinu za učenje uz mali odmak od tradicionalne nastave i klasičnog poučavanja. U hladovini postojećih stabala nastava Hrvatskog jezika, Matematike i Likovne kultura može biti potpuno drugačija. Zeleno okružje uz cvrkut ptica i svih drugih zvukova koji dolaze iz prirode potaknut će učenike da s veseljem pišu domaće zadaće, uče i druže se. Kad god to vremenske prilike dopuštaju učenici zamijene svoj školski pribor vrtlarskim alatom, navuku radne rukavice, uzimaju grablje, kante, škare i motike i kreću u uređivanje učionice na otvorenom. Grabljaju lišće, skupljaju jesenske plodove, uređuju svoj mali vrt u kojem će posaditi ljekovite biljke, pa umjesto da promatraju različite vrste divljih biljaka na ekranima, u prirodi ih mogu vidjeti, pomirisati i dotaknuti. U prirodi se učenici opuštaju, zabavljaju, kreću i igraju. U igri, stječu iskustva i znanja važna za život. Aktivnosti u prirodi daju važan doprinos zdravom razvoju osobnosti djeteta i stvaraju brojne mogućnosti.
Voditeljice projekta su učiteljice Alma Hess i Vesna Batistić, te učenici 2. i 4. razreda koji su još u vrijeme toplih jesenskih dana započeli s uređenjem “zelene učionice”. Vesele se novom prostoru iza škole koje u slobodno vrijeme zajednički oplemenjuju s puno marljivog rada i dobre volje. U pripremi i stvaranju funkcionalne učionice u prirodi učenici kroz razne aktivnosti iznose stavove i planove o izgledu i položaju učionice, uče o održivom razvoju, te o racionalnom i odgovornom trošenju prirodnih resursa. Realizaciju ovog projekta omogućila je INA d.d. vjerni partner s kojom OŠ Bakar, Grad Bakar i Turistička zajednica Grada Bakra koji su financijski potpomogli brojne aktivnosti u sklopu projekta.
Učenjem na otvorenom istraživanjem i kreativnosti na nove načine učenici su podržali i globalnu akciju “Outdoor Classroom Day” čiji je glavni moto učiniti učenje na otvorenom važnim dijelom života i dana svakog djeteta. Dokazano je da outdoor učenje pomaže u razvoju zdrave, znatiželjne i aktivne djece koja su bolje povezana sa svojom okolinom. Prirodno okruženje smanjuje stres kod učenika, daje osjećaj smirenosti i djecu čini sretnijom.
Vjeruju da će učenici škole, sadašnje i buduće generacije rado koristiti učionicu na otvorenom i da će učenje promatranjem i istraživačkim radom za njih postati zanimljiv način usvajanja znanja. Izravno povezivanje s prirodom i sudjelovanje u izazovnim aktivnostima pomažu učenicima proširiti svoje vidike i ostvariti puni potencijal. Ovakvim načinom rada potičemo kod učenika radost otkrivanja istraživanjem i stvaranjem. Učenici će usvajajući nastavne sadržaje provoditi više vremena na svježem zraku što će zasigurno utjecati na stvaranje zdravih životnih navika i pozitivnog ozračja u učionicama.