Odgojno-obrazovni ishodi koje su učenici trebali ostvariti:
- istražiti fizičke pojave izvodeći pokus:
- rješavati fizičke probleme
- identificirati ciljeve rješavanja problema.
Na pitanje nastavnice iz fizike Andree Norac što misle čime će se oni baviti na nastavi fizike, najvećim su dijelom odgovarali da će izvoditi pokuse. Upitani o važnosti pokusa, odgovorili su kako tako stječu nova znanja i iskustva.
Razmišljajući kao pravi mali istraživači, promatrajući gibanje autića po klupi, učenici su opisali tijek znanstvenog istraživanja. Uočili da postoje koraci od kojih se sastoji eksperimentalna metoda istraživanja.
Zaključili su da se na temelju promatranja, eksperimenata i mjerenja, analiziranjem veze uzroka i posljedica izvode zaključci i otkrivaju fizikalni zakoni po kojima se pojave i promjene događaju.
Za domaći rad učenici su dobili zadatak osmisliti i izraditi svoj prvi istraživački rad. Nastavnica je prezentaciju priložila u njihove mape u OneNote bilježnici da je mogu koristiti tijekom izrade svog istraživačkog rada.
Pogledajte prezentaciju koja je nastala kao rezultat rasprave.