Cilj ovih aktivnosti bio je započeti kod učenika proces učenja pojma ljubaznostii i procijeniti nivo razumijevanja tog pojma. U prvom smo dijelu razgovarali o pojmu ljubaznosti. Učenicima su postavljena pitanja: Što znači biti ljubazan? Možete li dati primjer ljubaznog ponašanja? Mislite li da je dobro biti ljubazan?
Čitali smo priču Ljubazni lav, nakon koje su došli do zaključka da se ljubaznost uzvraća ljubaznošću, da ljubaznošću stječemo prijatelje koji su nam spremni pomoći i da se isplati biti ljubazan. Nakon analize, učenici su dobili listiće na kojima je trebalo napisati ljubazna djela u kojima će se vježbati. Navodili su primjere ljubaznog i neljubaznog ponašanja u zajednici (razredu, obitelji, školi) i objasnili na koji način ljubazno ponašanje utječe na okolinu. Nacrtali smo primjer ljubaznog ponašanja (Tko je sve bio uključen? Gdje je to bilo? Zašto je to primjer ljubaznosti?).
Tijekom provedbi aktivnosti naučili smo i da je ljubaznost dobra za psihičko zdravlje jer obogaćuje i one koji su ljubazni i one koji primaju ljubaznost i da ima društvene dobrobiti jer je bolja komunikacija s drugim ljudima. Biti ljubazan znači biti blag, srdačan, obziran, dobroćudan, a znači i posvetiti pažnju i pokazati poštovanje prema drugima.
Ciljevi su u potpunosti ostvareni. Za izgradnju dobrih međuljudskih odnosa trebamo učiniti nešto ljubazno i dobro za bližnjeg, stoga ćemo i u budućnosti nastaviti s ljubaznošću.
,,U svijetu u kojem možeš birati što želiš biti, ti izaberi biti ljubazan.”