Navedene modele izradili su učenici nakon obrade određene nastavne jedinice. Izložbu su posjetili učenici osnovnih škola i dječjih vrtića. Istraživačka nastava usmjerena je na samostalno učeničko istraživanje pri čemu važnu ulogu imaju učenički projekti. Motivacija učenika za prirodoslovno područje pada tijekom srednjoškolskih godina, a taj pad motivacije postaje rizičan faktor za niže postignuće u prirodoslovnim predmetima kao i izbor nastavka školovanja. U našoj školi razvoj interesa za prirodoslovna područja poticali smo uključivanjem učenika u izradu učila iz raznih područja prirodoslovlja. Tako su učenici pokazali primjenu svojih znanja, vještine i kreativnost. Pokazalo se da je izrada učila pomogla u razumijevanju nastavnih sadržaja na drugačiji inovativniji način.
Ovakvim samostalnim istraživanjem učenici su pokazali da prirodoslovni predmeti ne moraju uvijek biti apstraktni i nerazumljivi, nego mogu itekako biti zanimljivi i zabavni. Gostima koji su posjetili izložbu svidio se spoj znanosti i kreativnosti.
“Bilo je tu zaprepaštenih lica, nevjerice i puno pitanja na koja smo rado odgovarali. Bilo je lijepo biti dio ovog projekta, a posebno vidjeti koliko se djeca zanimaju za znanost”. Lea, učenica