Tečajevi su trajali od 20. do 26. 10. 2024., a na njemu su sudjelovali učitelji Mario Ključević, Ana Rimac i Maja Horvatin iz OŠ Ljudevita Gaja iz Zaprešića.
Na prvom tečaju su kolege Ključević i Rimac tijekom šest dana otkrili 3 stupa održivosti i 17 globalnih ciljeva UN-a za održivi razvoj kroz multimedijski sadržaj i igre, dizajnirali su igrolike aktivnosti koristeći potpuno nove alate. Naučili su obrazovne prednost GBL-a i metodologije „gamifikacije“ te kako ih iskoristiti za potrebe poučavanja o održivosti. Unaprijedili su vještine osmišljavanja lekcija te plana lekcija usmjenog na održivost koji uključuje pristup učenju temeljen na igri. Na kraju su razmjenjivali svoja iskustva s kolegama iz drugih država.
Drugi tečaj je pohađala kolegica Horvatin. Zaključila je da ovaj tečaj pomaže učiteljima s osnovnim digitalnim vještinama kako bi lakše zakoračili u svijet aplikacija i alata za digitalno obrazovanje. Sudionici su naučili kako koristiti softver i aplikacije za ispunjavanje potreba svojih učenika, povećali su svoje povjerenje u umjetnu inteligenciju i naučili jednostavne i učinkovite strategije za poboljšanje svoje (digitalne) nastave. Tijekom tečaja polaznici su stekli praktična iskustva o utjecaju digitalnih tehnologija na online suradnju i komunikaciju u školskom okruženju iz perspektive nastavnika i učenika.
Razgovori o pitanjima zaštite okoliša i hitnosti djelovanja za održivi razvoj značajniji su nego ikad u današnjem obrazovanju. Međutim, implementacija kurikuluma orijentiranih na održivost u učionici može biti iznimno izazovna za učitelje pri njihovom prvom iskustvu stoga će ovo iskustvo pomoći našim učiteljima u budućnosti pri planiranju sadržaja o ekologiji, održivosti i sl. Uz to, razvijanje osnovnih digitalnih vještina je bitno za budućnost i rad u našoj struci stoga će ovi tečajevi biti dobra podloga za daljnje napredovanje.