Iako je Međunarodni dan tolerancije 17. studenoga, raznolike aktivnosti kojima se taj dan obilježava se zapravo odrađuju tijekom puno dužeg perioda. Svi učitelji i nastavnici se trude redovito provoditi aktivnosti kojima je cilj promicanje suradničkog odnosa među učenicima, svijesti o različitostima i prihvaćanju međusobnih individualnih karakteristika (fizičkih i psihičkih obilježja, interesa, osobnog i socijalnog identiteta) radi izgradnje kvalitetnijih međuljudskih odnosa. Osnovna namjera djelovanja proizlazi iz ideje da pozitivna razredna klima uvelike utječe na motiviranost i sveopći rezultat kojeg učenici ostvaruju.
Prijedlozi za jačanje pozitivne razredne klime su unutar prezentacije, a uključuju aktivnosti koje pružaju učenicima priliku razvijati empatiju i kulturu dijaloga prihvaćajući vlastitu različitost i pokazujući poštovanje i razumijevanje za tuđe posebitosti. Uslijed promjena u nastavnim procesima koje su nastale zbog neočekivanih okolnosti uzrokovanih pandemijom i češćim prijelazom na online nastavu, učenici su imali manje prilika za međusobna druženja unutar škole, na izvannastavnim aktivnostima i izletima te se spomenutim aktivnostima pokušalo učenike potaknuti da se bolje upoznaju i izrađuju zajedničke finalne proizvode (videa, panoe, pjesme, vlastoručno napravljene poklone kao u primjeru na slici iz Prirodoslovne škole Split).
Izgrađujući upravo kvalitetne odnose i promičući atmosferu prihvaćanja u razredu se smanjuje napetost, izbjegavaju mogući disciplinski problemi i učenicima šalje poruka o pripadanju grupi u kojoj mogu razvijati emocionalnu sigurnost. Međusobne odnose bi trebalo razvijati, na način da svatko može “biti svoj” bez straha od diskriminatornih komentara ili poniženja, kroz aktivnosti koje promiču pozitivne moralne osobine kao što su druželjubivost, suradnja, pristojnost i odgovornost za svoje verbalne i neverbalne poruke. Na taj način će pozitivna razredna klima imati višestruke benefite. U konačnici, svakodnevni život u učionici se reflektira kako na razvoj osobnosti pojedinaca tako i na odgojno-obrazovni proces kojeg afirmativno razredno ozračje može učiniti puno efikasnijim na obostrano zadovoljstvo i učenika i nastavnika.