prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Kad se združe gimnazijalci i vrtićanci ili kako je obilježen Dječji tjedan u Karlovcu

Grad Karlovac poznat je i kao Grad – prijatelj djece. Ne čudi stoga što se Dječji tjedan nastoji obilježiti u različitim ustanovama. Tako su Dječji vrtić Četiri rijeke Karlovac (Rakovac) i Gimnazija Karlovac raznovrsnim aktivnostima u sklopu Dječjeg tjedna obilježili dane posvećene djeci i istaknuli važnost ove hvalevrijedne akcije.

Nastavak je ovo dugogodišnje suradnje dviju ustanova. Tijekom tjedna u tri termina održane su aktivnosti različitoga tipa i za različite uzraste, a u organizaciji i realizaciji sudjelovalo je stručno osoblje Vrtića, djelatnice škole prof. Slađana Cvitičanin i Maja Sokač, učenici i vrtićanci. Sve aktivnosti objedinjene su zajedničkom temom “Otisci jeseni”, a sve su se teme, prigodno, odnosile na temu jeseni.

Obilježavanje Dječjeg tjedna započelo je radionicom izvođenja kemijskih pokusa pod nazivom “Jesenska voda”. Voditeljica aktivnosti bila je prof. Cvitičanin, a u ulozi asistenata našli su se učenici koji su članovi školskog tima GLOBE. Pokusom se iskoristio sok kupusa kao indikator i za kiseline i za lužine. Njegova je boja ljubičasta, a ovisno o kiselosti ili lužnatosti otopine mijenja boje što je djeci bilo izuzetno zanimljivo. U nastavku tjedna učenici 2. b razreda pripremili su prigodne slikovnice poput “Jesen jedne guske” koje su interpretativno čitali, a potom su se vrtićanci i likovno izražavali potaknuti pričama. Završna je aktivnost bila kreativne naravi pa je osmišljena likovna radionica “Kolaži jeseni” u kojoj su vrtićanci uz pomoć učenica 2. f razreda oslikavali staklenke, a potom i izrađivali svijećnjake.

Zajednička suradnja dio je planiranih aktivnosti Školskog kurikuluma Gimnazije Karlovac. Njima se nastoji produbiti suradnja između dviju odgojno-obrazovnih ustanova. Raznovrsnim aktivnostima nastoji se zainteresirati vrtićance za kemiju, čitanje te ih poticati na likovno izražavanje. S druge strane, učenicima škole ovo je mogućnost izravne suradnje s djecom mlađe dobi jer su brojni učenici pokazali želju za nastavkom obrazovanja upravo u spomenutim područjima.