Moderatori učeničkih aktivnosti su učiteljice Julijana Kolundžić, Slađana Kristek i Antonija Jagodar. Koliko je sreća relativan i apstraktna pojam, svakodnevno možemo svjedočiti, no problemi suvremenog čovjeka osvještavaju važnost temeljnih vrijednosti koje nas čine sretnima – prijateljstvo, zdravlje, ljubav, obitelj, mir. Olujom riječi učenici su upisivali svoje odgovore u digitalni alat Answergarden i u osmosmjerci pronalazili ključne pojmove. Kako bi svoje odgovore i dizajnirali u oblaku riječi, kreirali su WorArt i Canva uratke. Različitim verbalnim metodama od usmjerenog razgovora do raspravljačkih tehnika učenici su jasno osudili ciljeve (ne)sretnog čovjeka i nakon gledanja animiranog filma Happiness. Rasterećeni kriterija potrošačkog društva u kojem vladaju imperativi zarade, uspjeha i slave učenici su na Padlet zidu mogli usporediti odgovore svojih vršnjaka i zaključiti da u njihovom svijetu još uvijek humanost na prvom mjestu. Pjesmom Gdje je nestao čovjek u izvedbi Gorana Bareta aktualizirali su i likovne uratke. U leptiru sreće učenici su saželi osobne poruke i napisali recept za sreću. U nastavku donose jedan uradak.
Recept za sreću:
- jedna žlica poljubaca
- pet žlica smijeha
- deset litara prijateljstva
- sto vrećica ljubavi
- tisuću tona mira
- puno, puno obitelji i djece
Obavezno upotrebljavati svaki dan, biti sretan i činiti druge sretnima. Kreativno i stvaralački uz verbalne metode i primjena IKT-a, sretno i zadovoljno obilježili su i Međunarodni dan sreće.