Iz tih razloga priključila se međunarodnom eTwinning projektu “Uz čitanje riječi rastu/Words grow by reading”. Projekt se provodio cijele školske godine uz mnogobrojne aktivnosti koje su implementirane u nastavni kurikulum i međupredmetne teme. Učiteljica je nastojala projekt provoditi čitanjem i istraživačkom nastavom.
Tijekom istraživanja “Abeceda živog svijeta Republike Hrvatske” učili su raznolike krajeve Hrvatske, ali i tražili podatke o biljnim i životinjskim vrstama koje žive u tim podnebljima. Uz djela za cjelovito čitanje pisali su pisma književnici Ivani Brlić- Mažuranić, izrađivali digitalne stripove i umne mape. Tijekom vođenog čitanja romana “Duh u močvari” Ante Gardaša upoznali su se sa zemljopisnim pojmovima vezanim za Kopački rit i Baranju.
U iščekivanju Božića imali su svakodnevno izvlačenje razrednog kraljevića ili kraljevne koji su trebali napisati sastavak na zadanu temu, a za nagradu su birali igru na TZK-u, bili DJ pod odmorom ili predsjednik razreda na jedan dan. Teme sastavaka su budile maštu, originalna rješenja, razvijale kreativnost. Tih dana suu mašti posjetili Gardeland, bili u tvornici lego kocaka, dobili milijun dolara ili bili na safariju u Africi.
U projektu “Životne zajednice travnjaka, šume, kopnenih voda i mora” učenici su istraživali, pravili diorame, crtali biljke i životinje. Posjetivši brežuljkaste dijelove Hrvatske upoznali su se s prošlošću naše domovine te su se bavili istraživanjem poznatih povijesnih osoba i građevina.
Sve te aktivnosti kao primarni ishod imale su čitanje s razumijevanjem, primjenu naučenog, razvijanje učeničkog vokabulara. Kako su aktivnosti postajale brojnije i češće učiteljica je primijetila kako je otpor učenika prema čitanju sve manji te da učenici sve češće samostalno posežu za istraživačkim radom i traže nove izvore znanja koji nisu nužno digitalni nego i u obliku tiskovina (časopisi, enciklopedije…). Također, kod većine učenika tehnika čitanja je uznapredovala pa je i sam nastup u prezentaciji uradaka postao sigurniji što je dovodi do zaključka da je čitalačka vještina učenika povezana s njegovim samopouzdanjem.