“Kamenu priču” započeli smo od prapovijesti, kamenog doba, izrađujući predmete od kamena i prirodnih materijala, poput sjekirica i drugih oruđa i oružja. Već na samom početku zaključili smo kako nije lako obrađivati kamen. Zatim smo proučavali kamenu stelu poput Hamurabijeva zakonika iz 18. st. pr. Kr.i kamenu ploču iz Rosette. Nastavili preko grčkih i rimskih kamenih ostataka, bilo pisanih, bilo graditeljskih dostignuća. Na posljetku smo se okušali i u pisanju runa na kamenim oblutcima.
Kako bi proširili našu priču, posjetili smo muzej i pronašli kamene spomenike, epitafe i razne kamene ostatke iz različitih povijesnih razdoblja i nalazišta, o čemu su učenici pripremili prezentacije.
Na terenskoj nastavi posjetili smo kamene ostatke rimskog vojnog logora i u šetnji mjestom uvidjeli kako se kamen i danaskoristi kako za gradnju tako i za spomenike. Posebno je vidljiv utjecaj kamena u Dalmatinskoj zagori, gdje se nalazimo, jer još uvijek nailazimo na suhozide i kamene kuće.
Kako ne bi ispalo da je kamen služio samo za lov, gradnju i spomenike, svoje su vještine učenici brusili i pokazali u izradi i igranju rimskih društvenih igara na kamenim pločama sličnim današnjoj igri Mlin i igri preteči šaha. Kamen, osim što je koristan, postao nam je i zabavan.
Učenici su za kraj naše “kamene priče” osmišljavali izreke, pouke ili poruke vezane uz kamen poput: “Nema života bez kamena”, “Što je čovjek bez kamena”, “Kamenje je naše blago”, “Kamenje pokreće svijet”.
Tijekom našeg razrednog projekta učenici su iskazali svoju kreativnost, svoju socijalnu interakciju, svladali su različite vještine, stekli nova znanja, povezali prošlost sa sadašnjošću i uvidjeli kontinuitet i promjene . Shvatili su važnost i ulogu kamena u ljudskom razvoju, ali i koliko može biti zanimljivo raditi s kamenom i od kamena.