Učenici cvjećarske struke ukrasili su pano svoje učionice prigodnim stihovima i slikama kaštelanskih kulturnih i prirodnih znamenitosti i uokvirili ga girlandom od cvijeća. U školskoj su knjižnici pogledali prezentaciju o našem gradu i potom odgovarali na kviz pitanja o kaštelanskim naseljima, mediteranskoj vegetaciji i poljoprivrednim kulturama.
U botaničkoj su radionici nazvanoj Bogatstvo biljnog svijeta učenici trebali prepoznati ljekovito i začinsko bilje, vizualno ili zatvorenih očiju, služeći se osjetom mirisa. Potom su pripravljali macerat od maslinovog ulja i različitih dalmatinskih ljekovitih biljaka.
Mladi kemičari okušali su se u radionici Zanimljiva kemija. Uspješno su izveli nekoliko pokusa u kojima su miješajući kemikalije dobili zlatnu kišu, efektan vulkan te običnu ljubičastu otopinu.
Aktiv nastavnika prehrane organizirao je dinamični Tim kviz ili zajedno smo jači. Podijeljeni u više manjih timova, učenici su rješavali pitanja iz prehrambene i poljoprivredne struke i o školskim događanjima. Osim toga, morali su odraditi i male praktične radove u školskom stakleniku, začinskom vrtu i kemijskom laboratoriju. Kako bi što točnije i što brže obavili svoje zadatke, rastrčali su se po cijeloj školi tražeći pomoć od djelatnika škole, tehničkog osoblja, knjižničarke, a konzultirao se i internet.
Aktiv je veterine za učenike pripremio kviz prepoznavanja domaćih i svjetskih pasmina pasa. Razgovaralo se o etologiji, nauci koja proučava ponašanje životinja i ljudi. Učenici su ukazali na nehumanu pojavu učestalog nasilja ili zanemarivanja životinja i istakli da svojim primjerom ljubavi i skrbi za životinje moraju biti uzor drugima.
Aktiv Hrvatskog jezika organizirao je kviz iz književnosti u kojem su sudionici pokazali svoje poznavanje važnih hrvatskih i svjetskih pisaca i njihovih ostvarenja.
U informatičkoj radionici Đir po Kaštelima učenici su odigrali igricu Memory u programu Match The Memory pomoću koje su posjetili kaštelanske znamenitosti. Potom su prionuli prikupljanju materijala i izradi mrežne stranice Moj vodič kroz Kaštela koristeći alat Weebly.
U prirodoslovno-matematičkoj radionici učenici su pomoću svojih pametnih telefona uspješno sudjelovali u Kahoot! online kvizu s pitanjima iz matematike, fizike i informatike. Potom su se zabavili su uz vesele igre asocijacije i pantomime.
I u gimnazijskim odjeljenjima naše škole u zgradi u susjednom mjestu Kaštel Novom zabilježen je niz edukativnih i veselih aktivnosti.
Nakon Sata razrednog odjeljenja posvećenom povijesti Kaštela, učenici su se uključili u odabrane radionice. Nastavnice hrvatskog jezika organizirale su kviz iz općeg znanja pojačan pitanjima o kaštelanskoj povijesti, baštini i jeziku. U radionicama stranih jezika učenici su prevodili pjesme kaštelanskog pjesnika Ive Cvitića na njemački, talijanski, engleski i španjolski jezik. Na likovnoj radionici izrađivali su se straničnici s motivima Kaštela, a na glazbenoj pričalo o tradicijskoj glazbi, kaštelanskim nošnjama te kulturno-umjetničkim društvima i udrugama u gradu. Na radionici iz Psihologije obrađena je tema vršnjačkog nasilja koja se poklopila s nedavnim obilježavanjem Dana ružičastih majica. Profesorice povijesti i geografije odvele učenike u stručni razgled Riznice župe Kaštel Štafilić. I učenici koji su odabrali radionicu GLOBE programa otišli su na teren i odradili protokolarna mjerenja iz hidrologije i biometrije. Organizirane su sportske igre u školskoj dvorani, a moglo se vježbati i drugačije, odnosno, na radionici iz Matematike, natjecati u sudoku.
Projektni su dan obilježili edukativni sadržaji, vesela suradnička atmosfera, druženje, natjecateljski duh i slatke nagrade za najbolje u kvizovima i takmičenjima te želja da se uskoro opet organizira projektni dan sa sličnim sadržajima.